Trainingen deze week op de 'verkeerde volgorde'

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Sannybarnshed

Trainingen deze week op de 'verkeerde volgorde'

Bericht door Sannybarnshed »

Goeiemiddag, daar ben ik weer eens :)
Ik heb vandaag mijn tweede 10km voluit gehold, maar eigenlijk stind die voor woensdag in het schema. Op woensdag heb ik echter de 12km op lage marathonhartslag gedaan, omdat ik toen meer tijd had (en ik vandaag erg moest haasten om na het hollen m'n dochtertje op te halen)

Zal ik nu in het schema de training van vandaag bij woensdag invullen en die van woensdag bij vandaag?
Sannybarnshed

Re: Trainingen deze week op de 'verkeerde volgorde'

Ik heb de trainingen toch maar genoteerd op de dagen dat ze gepland stonden. Dus de 10 voluit bij woensdag, terwijl ik die vrijdag gelopen heb.
Ik zou eigenlijk structureel de lange duurloop op de laagste hartslag naar de woensdag willen schuiven. Ik red 'm simpelweg niet op vrijdag.
Zelf kan ik niet kiezen op welke dag ik op lage en op welke dag ik hoge marathonhartslag train. Kan iemand dat voor mij aanpassen in het schema? Dus de trainingen van wo en vr omdraaien?
Dank!!
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi,

Sorry voor de trage reactie. ;) Druk weekend gehad waardoor de koffiehoek beantwoorden een beetje in het gedrang is gekomen ;)

Vul de training gewoon in op de dag dat deze oorspronkelijk gepland stond.

Dus als je de voluit van woensdag op vrijdag loopt, vul je toch de gegevens in op de woensdag. Het eerste veld bevat de datum van de training. Deze datum kun je aanpassen naar de datum van vrijdag.

Als je na het invullen op de knop "Mijn trainingen" drukt, zie je training in het overzicht staan met de juiste datum.

Hoge en lage marathonhartslag training omdraaien gaat helaas (nog) niet. Ik zal dit verzoek doorgeven aan de neven.

Met blijde groet,

Rob
Sannybarnshed

Oké, dan vul ik de trainingen op die manier in en dan kloppen de statistieken tenminste :)

Dank voor de reactie!
MarjoleineJC

Bericht door MarjoleineJC »

[quote="RunningRob - Sportrusten

Vul de training gewoon in op de dag dat deze oorspronkelijk gepland stond.

Dus als je de voluit van woensdag op vrijdag loopt, vul je toch de gegevens in op de woensdag. Het eerste veld bevat de datum van de training. Deze datum kun je aanpassen naar de datum van vrijdag.

Als je na het invullen op de knop "Mijn trainingen" drukt, zie je training in het overzicht staan met de juiste datum.

Hoge en lage marathonhartslag training omdraaien gaat helaas (nog) niet. Ik zal dit verzoek doorgeven aan de neven.einde quote]

Als je zo de training invult op de oorspronkelijke datum maar wel de datum bij invullen aanpast, hoe doe je dat dan met de HR in rust, voor die dag?
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

MarjoleineJC schreef:
Als je zo de training invult op de oorspronkelijke datum maar wel de datum bij invullen aanpast, hoe doe je dat dan met de HR in rust, voor die dag?
Goed vraag :)
De rusthartslag kun je gewoon invullen op de juiste dag. Die wordt getoond in je schema en niet onder "Mijn trainingen". Dus voor het overzicht en ook het eenvoudigst is deze gewoon in te vullen op de juiste dag.

Blijde groet,

Rob
MarjoleineJC

Bericht door MarjoleineJC »

Rob, zo heb ik dat tot nu toe ook wel gedaan 86 dagen lang maar het klopt dan natuurlijk niet helemaal omdat je HR van die dag dan niet bij die training hoort en dan weet je ook niet helemaal zeker of de mindere prestatie te maken heeft met de HR in rust van die ochtend ... dat maakt het mijns inziens niet helemaal zuiver, maar ik weet ook niet hoe je het anders in het schema kunt verwerken. Daar mogen de neven dan ook nog even over puzzelen. :roll:
Sportieve groet, nog 14 dagen te gaan! Marjoleine
Plaats reactie