Beste Maarten en Rob.
Ik ga binnenkort beginnen aan het 100dagen schema voor de halve marathon van Egmond.
Ik zie in het schema vaak trainingen staat op dinsdag en woensdag. Alleen om de week kan ik niet trainen op deze 2 dagen ivm ploegendienst/kids. Kan ik in het schema schuiven met deze dagen??.
Alvast bedankt. Groet Michel
schuiven met dagen.
- RunningRob - Sportrusten
Re: schuiven met dagen.
Hoi Michel,
Je kunt je vaste trainingsdagen instellen onder "Volledig schema" en dan "Gegevens aanpassen"
Als je incidenteel een dag wijzigt dan pas je dit niet aan. Dan pas je dit aan in het trainingsresultaat.
Voorbeeld:
Je loopt op dinsdag een training die je normaal op woensdag loopt.
Nadat je de training hebt gelopen:
Klik dan in je schema op de woensdag en verander dan de datum naar de dag waarop je de training hebt gedaan.
Vul de rest van de gegevens van de training in en sla dit op.
Als je dan kijkt onder "Mijn trainingen" zie je de training met de juiste datum.
Met blijde groet,
Rob
Je kunt je vaste trainingsdagen instellen onder "Volledig schema" en dan "Gegevens aanpassen"
Als je incidenteel een dag wijzigt dan pas je dit niet aan. Dan pas je dit aan in het trainingsresultaat.
Voorbeeld:
Je loopt op dinsdag een training die je normaal op woensdag loopt.
Nadat je de training hebt gelopen:
Klik dan in je schema op de woensdag en verander dan de datum naar de dag waarop je de training hebt gedaan.
Vul de rest van de gegevens van de training in en sla dit op.
Als je dan kijkt onder "Mijn trainingen" zie je de training met de juiste datum.
Met blijde groet,
Rob