100 dagen schema

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Valencia Marathon

100 dagen schema

Bericht door Valencia Marathon »

Beste Sportrusten team,
Bij het ontvangen van mijn '100 dagen schema' zie ik dat jullie de '10 km voluit' op dagen door de week hebben ingepland i.p.v. op zondag. Dit vind ik onhandig omdat ik de '10 km voluit' wil koppelen aan een wedstrijdloop her en der in de omgeving. Kan
mijn schema hiervoor worden aangepast ?

Alvast dank, Bert

n.b. In het boek 'De Hardlooprevolutie' staan alle '10 km voluit' dagen ook op zondag ingepland.
RunningRob - Sportrusten

Re: 100 dagen schema

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hallo Bert,

Die vraag heb ik vaker gehad, maar helaas kan ik er op dit moment (nog) niets aan doen. Ik heb je verzoek doorgespeeld naar Mark, onze webtovenaar.

Wat je kunt doen is je 10k training omruilen met de training op zondag. Je doet dan de 10k voluit op zondag maar vult hem dan in op de dag waarop de 10k voluit oorspronkelijk was gepland. Je kunt dan de datum aanpassen naar de datum waarop je de 10k daadwerkelijk hebt gelopen. Als je dan later kijkt onder "Mijn trainingen" zie je de trainig staan met de juiste datum.

Met blijde groet,

Rob
Annet67

Re: 100 dagen schema

Bericht door Annet67 »

Je kunt de weekplanning volgens mij aanpassen, dus rustdagen op andere dag maar ook marathon hartslag of intensief. Dat geldt wel dan voor hele schema. Ik heb mijn langste afstand nu ip vrijdag omdat ik dan niet werk
Plaats reactie