Aanpassing Schema

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Amsterdam2017

Aanpassing Schema

Bericht door Amsterdam2017 »

Hi,

Ik ben 1 juli gestart met 100 dagen programma voor de Marathon van Amsterdam. Einddatum van het schema komt nu uit op 8 oktober ipv 15 oktober. Als ik de einddatum aanpas verdwijnen de eerste trainingen en heb ik de trainingen van aankomende week al gedaan (volgende week is dan al ingevuld). Is er een andere manier op het schema aan te passen, kan er bijv een week worden toegevoegd?
Ik zou het ook wel leuk vinden een halve marathon in het schema in te passen. Welke week zouden jullie daarvoor aanraden in de voorbereiding op de marathon?

Alvast dank,
Dennis
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Re: Aanpassing Schema

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Dag Dennis,

Er kan geen week aan het schema aan worden toegevoegd.
Als je je stardatum een week naar voren opschuift, doe je 1 week in feite opnieuw.

Je vraag over het inplannen van een halve marathon kan beter worden beantwoord door Rob.

Succes en groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
RunningRob - Sportrusten

Re: Aanpassing Schema

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Dennis,
Amsterdam2017 schreef:Ik zou het ook wel leuk vinden een halve marathon in het schema in te passen. Welke week zouden jullie daarvoor aanraden in de voorbereiding op de marathon?
Maakt op zich niet zo heel veel uit, ik zou hem wel minimaal een maand voor de marathon inplannen,
en als je hem dan loopt op marathonhartslag is het ook nog eens een goede training. :)

Met blijde groet,

Rob
Plaats reactie