training vervangen voor andere sport
training vervangen voor andere sport
Hallo!
Naast de 4x trainen voor de halve marathon doe ik nog 1 avond in de week yoga en 1 ochtend wandel ik ongeveer 11 km in 2 uur. Ik merk dat dit best veel is. Kan ik af en toe de training 'vogels kijken' vervangen voor het wandelen? En is het dan niet erg dat het wandelen op een andere dag is dan in mijn schema het vogels kijken?
met hartelijke groet,
Miranka
Naast de 4x trainen voor de halve marathon doe ik nog 1 avond in de week yoga en 1 ochtend wandel ik ongeveer 11 km in 2 uur. Ik merk dat dit best veel is. Kan ik af en toe de training 'vogels kijken' vervangen voor het wandelen? En is het dan niet erg dat het wandelen op een andere dag is dan in mijn schema het vogels kijken?
met hartelijke groet,
Miranka
- RunningRob - Sportrusten
Re: training vervangen voor andere sport
Miranka,
Met blijde groet,
Rob
Dat is geen probleem.MirankaA schreef:Kan ik af en toe de training 'vogels kijken' vervangen voor het wandelen?
Dat is ook geen probleem. Probeer wel je rust en sportdagen zo evenredig mogelijk te verdelen over de week, zodat sport en rustdagen elkaar afwisselen. Maar als dat eens een week niet lukt dan is dat geen probleem.MirankaA schreef:En is het dan niet erg dat het wandelen op een andere dag is dan in mijn schema het vogels kijken?
Met blijde groet,
Rob
Dank voor je snelle antwoord Rob.
Moet ik deze 'wandeltraining' dan wel invullen in mijn schema?
Moet ik deze 'wandeltraining' dan wel invullen in mijn schema?
- RunningRob - Sportrusten
Dat mag je zelf wetenMirankaA schreef:Moet ik deze 'wandeltraining' dan wel invullen in mijn schema?
Ik vul alternatieve trainingen nooit in, maar als je het wel wilt doen dan kan dat uiteraard.
Met blijde groet,
Rob