na de marathon van Rotterdam

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Pauline Essers

na de marathon van Rotterdam

Bericht door Pauline Essers »

Zojuist een nieuw pakket gekocht voor nog eens 100 dagen trainen.
Eigenlijk zou ik graag sneller de 10 kilometer willen lopen. Of moet ik daarvoor een andere training doen? Ik merk dat ik nu een doel mis. Het is vandaag precies 2 weken geleden dat de marathon van Rotterdam was. Mijn moeheid begint er nu pas uit te komen of is het mijn werk of nou ja.... Ik wil gewoon weer een nieuw doel.
Vraag 1: Hoe lang moet ik ongeveer in de rustmodes. Dat betekent voor mij rustige loopjes.
Vraag 2: De 10 kilometer sneller lopen, is dit schema hiervoor geschikt?
Vraag 3: Hoe lang kan ik het schema ongebruikt laten, voordat ik het activeer?

groetjes Pauline
RunningRob - Sportrusten

Re: na de marathon van Rotterdam

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Pauline,
Pauline Essers schreef:raag 1: Hoe lang moet ik ongeveer in de rustmodes. Dat betekent voor mij rustige loopjes.
Als de rustige loopjes goed gaan en je voelt geen pijn of vermoeiheid mag je ook weer intensiever gaan.
Pauline Essers schreef:Vraag 2: De 10 kilometer sneller lopen, is dit schema hiervoor geschikt?
Ja, het schema is erop gemaakt de 10 comfortabel uit te lopen. Als je deze ook snel wilt lopen moet je de D3 trainingen voluit lopen, het liefst in de buurt van je omlagpunt. Je mag de D3 trainingen ook als interval lopen.
Pauline Essers schreef:Vraag 3: Hoe lang kan ik het schema ongebruikt laten, voordat ik het activeer?
Zo lang als je wilt :-)

Met blijde groet,
Rob
Pauline Essers

Re: na de marathon van Rotterdam

Bericht door Pauline Essers »

Dank je wel voor alle heldere antwoorden.
Plaats reactie