Marathon na bevalling, nachtbrakers en borstvoeding. Het kán
-
Anita Laan
Marathon na bevalling, nachtbrakers en borstvoeding. Het kán
Afgelopen zondag mijn eerste marathon gelopen en gehaald in 3.50u!!!! Met dank aan jullie schema!
Ondanks mijn bevalling van onze derde dochter 7,5 maand terug; de nog steeds gebroken nachten, borstvoeding,
werk, drie kinderen en een huishouden. Wat ik duidelijk wil maken....het kán!!!
Van tevoren kreeg ik veel ongelooflijke blikken en sceptische opmerkingen.... maar zolang je er in blijft
geloven en goed naar je lichaam luistert is er zoveel meer mogelijk dan je denkt!
Het was een geweldige ervaring! Ik heb de hele weg genoten. Nergens kwam de man met de hamer om de hoek.
Mijn tempo was zeer strak op precies 5.28 min/km. Op het eind kon ik zelfs versnellen en zat ik kort onder de 5 min/km.
Hou dus vol! En blijf erin geloven! Je zult jezelf overtreffen!!!
Groetjes Anita Laan
Ondanks mijn bevalling van onze derde dochter 7,5 maand terug; de nog steeds gebroken nachten, borstvoeding,
werk, drie kinderen en een huishouden. Wat ik duidelijk wil maken....het kán!!!
Van tevoren kreeg ik veel ongelooflijke blikken en sceptische opmerkingen.... maar zolang je er in blijft
geloven en goed naar je lichaam luistert is er zoveel meer mogelijk dan je denkt!
Het was een geweldige ervaring! Ik heb de hele weg genoten. Nergens kwam de man met de hamer om de hoek.
Mijn tempo was zeer strak op precies 5.28 min/km. Op het eind kon ik zelfs versnellen en zat ik kort onder de 5 min/km.
Hou dus vol! En blijf erin geloven! Je zult jezelf overtreffen!!!
Groetjes Anita Laan
-
sabinebomba
Re: Marathon na bevalling, nachtbrakers en borstvoeding. Het
wauw!!! Wat ontzettend knap zeg. En inderdaad het schema is geweldig, maar jij moet ook wel ontzettend veel doorzettingsvermogen hebben zeg.
Heel veel respect!
Groetjes van een mede marathoner sinds afgelopen zondag, ook 3 jonge kinderen ( niet zo jong en slaapkoppen
).
Heel veel respect!
Groetjes van een mede marathoner sinds afgelopen zondag, ook 3 jonge kinderen ( niet zo jong en slaapkoppen
Knap, respect!
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Anita,
Gefeliciteerd met deze knappe prestatie! Super!
met blijde groet,
Rob
Gefeliciteerd met deze knappe prestatie! Super!
met blijde groet,
Rob