geslaagd marathon utrecht. leve sportrusten!!!

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
tjomme

geslaagd marathon utrecht. leve sportrusten!!!

Bericht door tjomme »

gisteren gestart op m'n 10 de Marathon. dit keer met het sportrust schema. door blessures, ziekte en vakantie 5 weken gemist. dus best voldoende rust gekend, in overleg met de organisatie kon ik alsnog starten een dus gefinisht. mijn vertrouwen was vooraf best goed. wist dat ik mentaal de afstand aan kon. was wel weer 8 jaar terug van m'n laatste Marathon. in de 100 dagen heb ik veel vrienden collega's familie ingelicht over het schema. iedereen was raze benieuwd of het echt kon. dit maakte me extra gemotiveerd om het te halen. nu de race, de wind was aanwezig maar zeker niet storend. Temperatuur super. ik startte achter de pacers van 400 uur. dit omdat ik dacht en hoopte rond de 4 uur te finishen. ze liepen iets sneller dan 10,5 km per uur. we kwamen na 1.57 op het halve marathon punt. na 30 km besloten m'n tempo te verlagen omdat ik merkte dat ik dit moest doen om de eindstreep te halen. vanaf km 35 werd het echt zwaar en ging mijn tempo best terug. m'n boven been spieren werden stijf en zwaar. de laatste 2 km was het ploeteren. maar uiteindelijk in 407 gefinisht. ik ben zeer blij dat ik het gehaald heb. het schema heeft me niet verast omdat ik wist dat het kon.( zie iedereen die het al gedaan had). maar wil iedereen die met sportrusten te maken heeft enorm bedanken. ik zal zeker volgend jaar weer een marathon op dit schem lopen. dan hopelijk zonder een gedeelte te missen en wat kilo's lichter. hoop dan richting de 3.45 te gaan.
Suzanne van Balen

Re: geslaagd marathon utrecht. leve sportrusten!!!

Bericht door Suzanne van Balen »

Goed om te lezen! Gefeliciteerd.. ik nog 20 dagen voor rotterdam.
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Dank voor je verslag! Hulde en gefeliciteerd! :D

met blijde groet,

Rob
InaHav

Bericht door InaHav »

Kijk dit geeft hoop voor de marathon van Rotterdam!! Van harte!
Plaats reactie