marathon Rotterdam geannuleerd....
marathon Rotterdam geannuleerd....
Helaas heb ik deze week moeten besluiten de marathon van Rotterdam te annuleren vanwege een blessure (knieproblemen).
Deze speelde me al vanaf week 3 parten. Met rust, fysio, oefeningen en soms wat aangepast trainen heb ik het nog tot dag 65 weten vol te houden, maar deze week toch de knoop doorgehakt. Het zit er niet in, tot mijn grote spijt. Het trainen vgs de sportrustenmethode beviel me wel heel goed, en de eerste weken zag ik mijn vorm al heel snel stijgen. Ik zou het daarom graag toch nog een keer proberen, liefst dit jaar in Amsterdam, mits ik dan weer blessurevrij ben.
Is het mogelijk het schema voor die marathon voort te zetten?
Bedankt alvast, Saskia
Deze speelde me al vanaf week 3 parten. Met rust, fysio, oefeningen en soms wat aangepast trainen heb ik het nog tot dag 65 weten vol te houden, maar deze week toch de knoop doorgehakt. Het zit er niet in, tot mijn grote spijt. Het trainen vgs de sportrustenmethode beviel me wel heel goed, en de eerste weken zag ik mijn vorm al heel snel stijgen. Ik zou het daarom graag toch nog een keer proberen, liefst dit jaar in Amsterdam, mits ik dan weer blessurevrij ben.
Is het mogelijk het schema voor die marathon voort te zetten?
Bedankt alvast, Saskia
- RunningRob - Sportrusten
Re: marathon Rotterdam geannuleerd....
Hoi Saskia,
Jammer dat het niet lukt, maar wel goed te horen dat het schema bevalt.
Zal ik Mark vragen je schema dan op de marathon van Amsterdam in te stellen?
Mocht dat ook niet lukken dan kijken we dan wel weer.
met blijde groet,
Rob
Jammer dat het niet lukt, maar wel goed te horen dat het schema bevalt.
Zal ik Mark vragen je schema dan op de marathon van Amsterdam in te stellen?
Mocht dat ook niet lukken dan kijken we dan wel weer.
met blijde groet,
Rob
Hoi Rob,
Ja, dat zou super zijn. Ik zou het heel graag af willen maken, want ik ben er van overtuigd dat jullie schema werkt!
Alvast bedankt,
Saskia
Ja, dat zou super zijn. Ik zou het heel graag af willen maken, want ik ben er van overtuigd dat jullie schema werkt!
Alvast bedankt,
Saskia
Dag Rob,
Ook ik heb evenals Saskia vorige week de marathon van Rotterdam moeten annuleren vanwege blessure aan rechterbil/aanhechting hamstring. Begonnen in week 5.
Bij dezelfde fysio als Saskia geweest, oefeningen gedaan maar blijvende pijn tijdens 12 km.
Het schema beviel me prima en de mails vond ik stimulerend en verhelderend. Ik wil graag meedoen aan de marathon van Amsterdam mits de blessure overgaat. Zou ook graag t schema aangepast zien. Kan dat?
Groet, Ini
Ook ik heb evenals Saskia vorige week de marathon van Rotterdam moeten annuleren vanwege blessure aan rechterbil/aanhechting hamstring. Begonnen in week 5.
Bij dezelfde fysio als Saskia geweest, oefeningen gedaan maar blijvende pijn tijdens 12 km.
Het schema beviel me prima en de mails vond ik stimulerend en verhelderend. Ik wil graag meedoen aan de marathon van Amsterdam mits de blessure overgaat. Zou ook graag t schema aangepast zien. Kan dat?
Groet, Ini
Dat kan, ik geef het door aan Mark.
Met blijde groet,
Rob
Met blijde groet,
Rob
Hallo even een brutale vraag. Het is dag 99 en ik ben dus nog steeds zo verkouden dat ik Utrecht morgen moet laten schieten. Kun je startbewijzen van elkaar overnemen? Zoja dan heb ik daar oren naar. Baal als een stekker dat ik nu eens geen blessure heb maar me gewoon slap en niet fit voel door een al 9 dagen aanhoudende verkoudheid.
Ik hoor het graag!
Minder blije groet,
Nancy
Ik hoor het graag!
Minder blije groet,
Nancy
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Beste Saskia en Ini,
Ik heb jullie startdatum gewijzigd naar 8 juli, voor de marathon van Amsterdam.
Beterschap en veel succes!
Mark
Ik heb jullie startdatum gewijzigd naar 8 juli, voor de marathon van Amsterdam.
Beterschap en veel succes!
Mark
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Beste Nancy,
Balen zeg!
Wat bedoel je precies met startbewijzen overnemen?
Balen zeg!
Wat bedoel je precies met startbewijzen overnemen?
Ontspannen groet,
Mark
Mark
Hallo Rob,
ik vermoed dat Saskia en Ini zich al hadden ingeschreven voor Rotterdam en daarvoor een startbewijs hebben. Aangezien zij nu niet kunnen lopen, hadik de hoop dat ik een startbewijs kon overnemen.
Nooit gedaan dus ik heb er ook geen ervaring mee!
Groet Nancy
ik vermoed dat Saskia en Ini zich al hadden ingeschreven voor Rotterdam en daarvoor een startbewijs hebben. Aangezien zij nu niet kunnen lopen, hadik de hoop dat ik een startbewijs kon overnemen.
Nooit gedaan dus ik heb er ook geen ervaring mee!
Groet Nancy
Heb even op de site van Rotterdam marathon gekeken, je kunt via een formulier een startbewijs officieel overnemen. Maar goed, eerst maar eens van de verkoudheid af!
groetjes Nancy
groetjes Nancy
Hoi Nancy,
Je kunt een startnummer overnemen, ik heb ook wel eens een startnummer overgenomen. Je hebt de kans dat je naam dan niet op het startnummer staat (als ze al gedruikkt zijn), bij de uitslagen staat wel de goede naam
.
Maar dit zul je dus zelf moeten regelen met de geblesserde loper
Succes!
Rob
Je kunt een startnummer overnemen, ik heb ook wel eens een startnummer overgenomen. Je hebt de kans dat je naam dan niet op het startnummer staat (als ze al gedruikkt zijn), bij de uitslagen staat wel de goede naam
Maar dit zul je dus zelf moeten regelen met de geblesserde loper
Succes!
Rob
Sorry voor mijn late reactie, ik had een poosje niet meer gekeken.
Nancy heeft mij inmiddels via een pm benaderd. Ini en ik hebben beiden een annuleringsregeling getroffen bij de inschrijving voor Rotterdam. We hebben daarom kosteloos kunnen annuleren, en gebben dus geen startnummer over.
Rob en Koen, super dat we het nog een keer mogen proberen! We doen er alles aan om weer op tijd van onze blessures hersteld te zijn en hopen op 8 juli vol goede moed opnieuw met het 100 dagen schema te starten!
Hartelijke groet, ook namens Ini,
Saskia
Ps voor iedereen die Rotterdam gaat lopen, veel succes! Ik zal er als supporter zijn...
Nancy heeft mij inmiddels via een pm benaderd. Ini en ik hebben beiden een annuleringsregeling getroffen bij de inschrijving voor Rotterdam. We hebben daarom kosteloos kunnen annuleren, en gebben dus geen startnummer over.
Rob en Koen, super dat we het nog een keer mogen proberen! We doen er alles aan om weer op tijd van onze blessures hersteld te zijn en hopen op 8 juli vol goede moed opnieuw met het 100 dagen schema te starten!
Hartelijke groet, ook namens Ini,
Saskia
Ps voor iedereen die Rotterdam gaat lopen, veel succes! Ik zal er als supporter zijn...