Begsport vakantie tijdens de 100 dagen

Plaats reactie
Annetta

Begsport vakantie tijdens de 100 dagen

Bericht door Annetta »

Hoi,
Koen heeft mij enthousiast gemaakt om na de 10 van nederland te starten met het marathon schema en dan na 100 dagen een halve marathon te lopen.
Omdat ik volg jaar ook de asselronde (midwinter) in Apeldoorn wil lopen, moet die halve in oktober zijn. Dan kan ik eind oktober starten met 100 dagen voor de midwinter.
Nu zag ik dat de hoge veluweloop op 8 oktober is. Dat lijkt mij een mooie. Dan zou ik moeten starten op 1juli.
Maar...
Ik ga in juli 3 weken op vakantie in en in augustus nog een week: wel actieve bergvakantie's. Hou ik ong 70 dagen schema over.
In de vakanties lopen we dagelijks tussen de 600 en 1300 hoogtemeters over een afstand tussen ongeveer 7 en 12 km.
Ik lees veel over minimaal 80 dagen van het schema volgen. Maar hoe zit dit met zo'n actieve vakantie?

Mvg,
Annet
RunningRob - Sportrusten

Re: Begsport vakantie tijdens de 100 dagen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Annet,

Nee, dan kun je niet de halve doen in oktober :o

Geintje, normaal stellen we inderdaad dat we blij zijn als je 80 dagen doet wat het schema verlangt..

Maar tevens stellen we dat als je een andere sport doet je best een training in de week mag inruilen voor deze andere sport.
En eigenlijk is dat wat je nu doet tijdens je vakantie. Dan wel niet 1 keer per week maar gedurende 3 weken.
Dus ik zou zeggen ga ervoor, en loop je halve in oktober!

met blijde groet,

Rob
Annetta

Re: Begsport vakantie tijdens de 100 dagen

Bericht door Annetta »

:P
Thnx!
Plaats reactie