Hoi,
Gisteren heb ik de webinair gekeken over de marathontraining. Omdat er 4 trainingen per week zijn ontkom je er natuurlijk niet aan om 2 trainingsdagen na elkaar te hebben.
Ik zag in het schema van Maarten dat hij in die 2-dagen na elkaar de eerste dag intensief doet en de dag erna vogels kijken. Ik zou zelf gedacht hebben - in verband met herstel - de eerste dag vogels kijken en de dag erna intensief.
Mijn vraag is dus: wat is de betere volgorde?
groet,
Annet
volgorde vogels kijken en intensief
- RunningRob - Sportrusten
Re: volgorde vogels kijken en intensief
Hoi Annet,
Vogels kijken kan ook een soort van hersteltraining zijn, als je het zo bekijkt maakt het dus niet zoveel uit. Ik zelf loop meestal op zaterdag vogels te kijken en dan doe ik zondag de langste training op marathonhartslag. Dus in die zin volg ik jouw gedachten.
In principe ben je vrij te kiezen hoe je de week indeelt, als je er maar voor zorgt dat je geen 2 rustdagen achter elkaar hebt.
met blijde groet,
Rob
Vogels kijken kan ook een soort van hersteltraining zijn, als je het zo bekijkt maakt het dus niet zoveel uit. Ik zelf loop meestal op zaterdag vogels te kijken en dan doe ik zondag de langste training op marathonhartslag. Dus in die zin volg ik jouw gedachten.
In principe ben je vrij te kiezen hoe je de week indeelt, als je er maar voor zorgt dat je geen 2 rustdagen achter elkaar hebt.
met blijde groet,
Rob