Hallo,
31/12 ging mijn 100 dagen schema in (voor marathon parijs). Helaas daarvoor al last van blessure aan mn bovenbeen. Toch al wel wat trainingen gedaan, maar wel korter dan schema aangaf. Net weer wezen lopen, maar kreeg gelijk al last van mn bovenbeen, dus weer naar huis. Ik zit dus nog in de opbouwfase na mn blessure. Wat raden jullie aan? Is het heel erg dat ik de de trainingen (afstand) nog niet helemaal kan doen, of is het al beter om de marathon uit mn hoofd te zetten?
Blessure
- RunningRob - Sportrusten
Re: Blessure
Hoi Corine,
Als je 80 van de 100 dagen kunt doen wat er gevraagd wordt, zijn we blij, als er door blessure dus wat dagen uitvallen dan is dat geen probleem.
Het is op dit moment nog wat te vroeg om te zeggen dat je de marathon uit je hoofd moet zetten.
In principe kan het nog heel goed, bouw gewoon rustig je trainingen tot je het schema weer kunt volgen en dan moet het allemaal nog goed komen. En om je gerust te stellen: mocht je toch tot de conclusie komen dat de marathon te vroeg komt dan kun je gewoon een nieuwe datum opgegeven en dan stellen we je schema daar op in.
met blijde groet,
Rob
Als je 80 van de 100 dagen kunt doen wat er gevraagd wordt, zijn we blij, als er door blessure dus wat dagen uitvallen dan is dat geen probleem.
Het is op dit moment nog wat te vroeg om te zeggen dat je de marathon uit je hoofd moet zetten.
In principe kan het nog heel goed, bouw gewoon rustig je trainingen tot je het schema weer kunt volgen en dan moet het allemaal nog goed komen. En om je gerust te stellen: mocht je toch tot de conclusie komen dat de marathon te vroeg komt dan kun je gewoon een nieuwe datum opgegeven en dan stellen we je schema daar op in.
met blijde groet,
Rob