Stickerschema

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Sanne86

Stickerschema

Bericht door Sanne86 »

Hoi!

Ik ben net met m'n schema begonnen en zie nu pas (misschien wat laat maar beter laat dan nooit) dat er maar 3 trainingen op staan terwijl mijn schema 4 trainingen voorschrijft. En mijn ademhalingsoefeningen beginnen op een maandag waardoor dag 100 op dinsdag valt en niet op m'n marathon-dag.
Begrijp ik het sticker-schema niet goed, moet ik het anders doen? Ben nu namelijk bovenaan begonnen met plakken.
Ik zie graag een reactie tegemoet!

Groetjes Sanne
RunningRob - Sportrusten

Re: Stickerschema

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Sanne,

Oorspronkelijk bestond het Sportrusten programma uit 3 trainingen per week, en is het vogels kijken eraan toegevoegd voor de hele en halve marathon. Dus deze laatste training mag je erbij schrijven i.p.v. een stickertje plakken :oops:

Op wat voor dag loop je de marathon? Dan zal ik Mark vragen het schema op te schuiven zodat dag 100 ook je marathondag is.

met blijde groet,

Rob
Sonarero

Bericht door Sonarero »

hi,

i have a bit a similar issue that could be solved by adjusting the scheme / starting date if thats possible:

My marathon day is not on a friday (7th of april instead of sunday 9th) and all Volluit trainingen are on a tuesday instead of a Sunday.

Is there a way to adjust that?

(sorry voor het engels, ben steds nog niet zo goed met nederlands...)
RunningRob - Sportrusten

Hi,

No problem :)
Sonarero schreef:My marathon day is not on a friday (7th of april instead of sunday 9th)
Ik heb Mark gevraagd de einddatum te verschuiven zodat je schema klopt.

Met blijde groet,

Rob
Sanne86

Bericht door Sanne86 »

Beste Rob,

Bedankt voor je reactie. Ik ben allang blij dat t niet aan mij lag! :)
Ik loop m'n eerste marathon in Rotterdam, dus 9 april.
Voor het vogels kijken zal ik zelf een mooie sticker zoeken ;)

Groet Sanne
mirjamst

Bericht door mirjamst »

Hoi Rob,

Even hierop inhakend: hoe zit het nu met die voluit trainingen die doordeweeks zijn? Bij mij staan ze steeds op vrijdag, in plaats van een training op hoge marathonhartslag, dat moet ik dus omdraaien, want de wedstrijden die ik heb gezien zijn steeds op zondag.
Maar moet ik bij een wedstrijd op zondag dan op vrijdag de training op lage marathonhartslag doen die nu de zondag in het schema staat? En wat doe ik dan met de intensieve training die de dinsdag gelijk na die wedstrijd staat? Vogels kijken en intensief omdraaien of ipv intensief op een van de marathonhartslagen? Hoog? Laag?
Ik vind het wel wat lastig... :?
RunningRob - Sportrusten

Hoi Mirjam,

Ruil dan voor deze week de vrijdag en de zondag om. Dus de training die op zondag staat doe je dan op vrijdag en de voluit training doe je op zondag.
Als je dan vrijdag de training hebt gedaan en je wilt het resultaat invullen. Dan klik je op de zondag en vul je daar je tijd, hartslag enz. in. De datum kun je dan ook aanpassen naar de datum van de vrijdag. Als je dan bij "Mijn trainingen" kijkt dan zie de de training met de juiste benaming en de juiste datum in het lijstje staan.

Op zondag doe je het net andersom, dan loop je de voluit en het resultaat vul je dan in op de vrijdag, waarbij je weer de datum aanpast aan die van zondag.

De rest van de trainingen laat je zoals ze zijn. Normaal gesproken herstel je snel na een voluit training, de afstand is immers geen probleem meer voor je. Voor de zekerheid kun je je rusthartslag controleren.

Ik hoop dat het wat duidelijker is geworden, anders hoor ik het graag! :)

met blijde groet,

Rob
mirjamst

Bericht door mirjamst »

Dank weer voor de antwoorden. Als ik de vrijdag en zondag omruil, dan heb ik steeds zondag voluit en dinsdag gelijk weer intensief, dat kan dus gewoon?

In dit geval zit ik wel pas in week 2, maar dan kan ik dus het beste de eerste training in het schema invullen (van week 5) en daarna in week 5 de training van week 2 pas invullen. Gelukkig heb ik voor de andere 2 voluit trainingen gewoon iets gevonden in de week van het schema...
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Sanne86 schreef: Ik ben net met m'n schema begonnen en zie nu pas (misschien wat laat maar beter laat dan nooit) dat er maar 3 trainingen op staan terwijl mijn schema 4 trainingen voorschrijft. En mijn ademhalingsoefeningen beginnen op een maandag waardoor dag 100 op dinsdag valt en niet op m'n marathon-dag.
Begrijp ik het sticker-schema niet goed, moet ik het anders doen? Ben nu namelijk bovenaan begonnen met plakken.
Dag Sanne,

Ik heb het even nagekeken. De startdatum van je online programma staat gewoon goed. Het stickervel begint inderdaad op een maandag, maar in werkelijkheid is dat bij jou dus zaterdag. Ik snap dat dit verwarrend kan overkomen.

Succes en groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Sonarero schreef: i have a bit a similar issue that could be solved by adjusting the scheme / starting date if thats possible:

My marathon day is not on a friday (7th of april instead of sunday 9th) and all Volluit trainingen are on a tuesday instead of a Sunday.

Hi,

I changed your starting date from december 29th to december 31th, so your marathon day is at april 9th.

Succes!
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
RunningRob - Sportrusten

mirjamst schreef:Dank weer voor de antwoorden. Als ik de vrijdag en zondag omruil, dan heb ik steeds zondag voluit en dinsdag gelijk weer intensief, dat kan dus gewoon?

In dit geval zit ik wel pas in week 2, maar dan kan ik dus het beste de eerste training in het schema invullen (van week 5) en daarna in week 5 de training van week 2 pas invullen. Gelukkig heb ik voor de andere 2 voluit trainingen gewoon iets gevonden in de week van het schema...
Helemaal goed! Succes,

Rob
Sonarero

Bericht door Sonarero »

Top, bedankt!

Mark - Sportrusten schreef:
Sonarero schreef: i have a bit a similar issue that could be solved by adjusting the scheme / starting date if thats possible:

Hi,

I changed your starting date from december 29th to december 31th, so your marathon day is at april 9th.

Succes!
Mark
Plaats reactie