wedstrijden worden niet in weekend geplaatst

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
saniz

wedstrijden worden niet in weekend geplaatst

Bericht door saniz »

Beste Sportrusten,

Even een vraagje. Bij mijn schema wordt de 10 km voluit steeds doordeweeks geplaatst maar ik wil deze in het weekend laten vallen. Hoe kan dat aangepast worden?

Groeten
Sander
RunningRob - Sportrusten

Re: wedstrijden worden niet in weekend geplaatst

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Sander,

De dag van de voluit training heb je maar beperkt invloed op, die wordt gepland op een dag dat je zou lopen op (halve) marathonhartslag maar is ook afhankelijk van hoever je bent in het schema.

Wat je kan doen is het volgende: stel je "voluit" staat gepland op donderdag maar je wilt hem lopen op zaterdag.

Op donderdag doe je dan de trianing die op zaterdag gepland staat. Op het moment dat je de resultaten van deze training wilt invoeren klik je op de training van zaterdag. Je wijzigt dan de datum naar de datum van donderdag en vult de gegevens van de triaining in.

Op zaterdag doe je de voluit training die eigenlijk gepland stond voor de donderdag. Als je deze gelopen hebt en je wilt de restulaten invullen van je voluit training, klik je op de training van donderdag en wijzigt de datum naar de datum van zaterdag. Je vult de rest van de gegeven in.

Als je dan kijkt onder "Mijn trainingen" die je de training staan onder het juiste type training en met de juiste datum.

Kun je hier mee leven?

Met blijde groet,

Rob
saniz

Bericht door saniz »

Hoi Rob,

Bedankt voor je reactie. Maar ik blijf het toch een beetje vreemd vinden...
Ik heb het schema ingesteld voor de marathon van Barcelona op 12 maart op een zondag.
Het schema gaat morgen 3 december van start..
Bij mijn vorige schema van sportrusten had ik dit probleem niet. Toen viel mijn voluit training wel gewoon netjes in het weekend. En die was gebaseerd op de halve marathon van Amsterdam. Ook op een zaterdag.
Er zou dus denk ik wel een oplossing moeten zijn toch?...
saniz

Bericht door saniz »

eeeem...op een zondag was die halve marathon, maar de rest van het verhaal klopt... ;)
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Sander,

Dank voor je reactie,
Het feit dat het nu anders is, komt omdat je nu zelf je week kan indelen. Eerder lag de weekindeling vast, en kregen we vaak het verzoek of de indeling niet anders kon, omdat de lopers graag op andere dagen wilden trainen dan het schema aangaf.
Om aan deze verzoeken te voldoen is de weekindeling vrij gegeven, waarmee ook de voluit training op een andere dag kan vallen dan eerder het geval was.
Maar ik zal eens met Mark overleggen of dit ook intelbaar kan worden.

met blijde groet,

Rob
saniz

Bericht door saniz »

Hoi Rob,

Wederom dank voor de reactie.
Het zou mooi zijn als je dit inderdaad ook persoonlijk in kan stellen. Misschien is het in de toekomst mogelijk een onderscheid te maken in de twee trainingen op marathonharstslag? Door deze te splitsen zou de gebruiker zelf kunnen beslissen wanneer die welke training wilt gebruiken in zijn schema.

Ben benieuwd of Mark nog wat tips kan inbrengen.

Groeten
Sander
Plaats reactie