Vraag bij het 100d online programma

Plaats reactie
MarleenQatari

Vraag bij het 100d online programma

Bericht door MarleenQatari »

Sinds 3 dagen gebruik ik het 100d online SportRusten programma. Drie vraagjes:
1) De rustpols meet ik overdag, en 's avonds tijdens de 10 min ademhalingsoefening. Ik zie maar 1 veld voor ingaven van de rustpols, is dat die van overdag dan?
2) Het ingeven hoe je je voelt op de %schijfjes: is het de bedoeling dat deze een reflectie zijn hoe je je voelt direct na het lopen, of algemeen, of net eerder s avonds? Het lijkt me dat ik maar 1 keer op een dag kan ingeven. Intuïtief heb ik de neiging om het s avonds te willen invullen, als reflectie hoe ik me voelde tijdens de dag/na het hardlopen (ik loop bijna altijd s ochtends). Voor slaap echter zou ik dat effect van hetzelfde event dan pas s morgens kunnen bij aanvullen. Klopt deze aanpak? En kan dat technisch (twee keer saven)? Ik veronderstel dat we zelf effecten van externe omstandigheden moeten uitfilteren? (extreem gesteld, stel dat ik een autoaccident heb, kans groot dat ik niet blij ben en niet goed slaap...)
3) Er is ook een ruimte voorzien voor Notities. Lezen jullie dat met het oog feedback erop te geven? Of is het eerder een persoonlijk logboek?
RunningRob - Sportrusten

Re: Vraag bij het 100d online programma

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Marleen,

1) Je hoeft je rustpols maar 1 keer per dag te meten, dus die overdag is voldoende. Tijdens de ademhalingsoefening hoef je niet je hartslag te meten, behalve in het begin om te kijken of het effect heeft. Als je merkt dat het goed gaat hoef je niet je hartslag te meten tijdens de ademhalingsoefening.
2) Je kan een maal per dag cijfers geven. Dit kun je doen voor de periode sinds de vorige keer dat je de cijfers hebt ingevuld, dus voor de laatste 24 uur. Het sport cijfer hoef je alleen in te vullen voor de dagen dat je ook traint.
3) Wij lezen de notities uit privacy overwegingen niet. Dit is een puur persoonlijk logboek. Als je feedback wilt kun je hier je vraag stellen, in de koffiehoek :D

met blijde groet,

Rob
MarleenQatari

Re: Vraag bij het 100d online programma

Bericht door MarleenQatari »

OK, dat is duidelijk, dankjewel!
Plaats reactie