Evenement is eerder dan 100 dagen
-
AstridRent
Evenement is eerder dan 100 dagen
Hallo, door vakantie ben ik iets later gestart dan de andere deelnemers voor de 100 dagen naar de midwinter van Apeldoorn.
Mijn schema eindigt nu op 18 februari terwijl de midwinter al op 5 februari is, (dat heb ik ook wel aangegeven bij het aanmelden maar is niet verwerkt in het schema). Beetje onhandig. Daarnaast heb ik nu maar de halve marathon geselecteerd omdat de 10 EM er niet tussen stond dus wellicht ben ik wel tijdig klaar voor de midwinter. Wat is jullie advies om te doen?
Mijn schema eindigt nu op 18 februari terwijl de midwinter al op 5 februari is, (dat heb ik ook wel aangegeven bij het aanmelden maar is niet verwerkt in het schema). Beetje onhandig. Daarnaast heb ik nu maar de halve marathon geselecteerd omdat de 10 EM er niet tussen stond dus wellicht ben ik wel tijdig klaar voor de midwinter. Wat is jullie advies om te doen?
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: Evenement is eerder dan 100 dagen
Dag,
Ik heb je startdatum op 29 oktober gezet, zodat je schema eindigt op 5 februari.
We hebben helaas geen apart schema voor 10EM. Je kan prima het schema voor de halve marathon aanhouden.
Eventueel loop je de langste duurloop 2 kilometer minder.
Veel succes en plezier met de trainingen!
Ik heb je startdatum op 29 oktober gezet, zodat je schema eindigt op 5 februari.
We hebben helaas geen apart schema voor 10EM. Je kan prima het schema voor de halve marathon aanhouden.
Eventueel loop je de langste duurloop 2 kilometer minder.
Veel succes en plezier met de trainingen!
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
-
AstridRent
Oh oké, hopelijk heb ik dan niks essentieels gemist uit de 1e 2 weken. Qua ademhalingsoefeningen bijvoorbeeld. Ik kreeg nu de boodschap van dag 14 te zien, met 'hoe bevalt het begint het al te wennen' terwijl ik natuurlijk nog niks gedaan heb!
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Goedemiddag,
Je kan de gemiste tips teruglezen via je dashboard: https://www.sportrusten.nl/dashboard/
Onder Mijn Schema, en Mijn cijfers vind je MIJN 100 DAGEN.
Met de pijltjes kan je naar links scrollen en vervolgens de gemiste tips openen.
Als er nog iets onduidelijk is hoor ik het graag.
Fijn weekend,
Mark
Je kan de gemiste tips teruglezen via je dashboard: https://www.sportrusten.nl/dashboard/
Onder Mijn Schema, en Mijn cijfers vind je MIJN 100 DAGEN.
Met de pijltjes kan je naar links scrollen en vervolgens de gemiste tips openen.
Als er nog iets onduidelijk is hoor ik het graag.
Fijn weekend,
Mark
Ontspannen groet,
Mark
Mark