Ik ben Bas Buizer (1958) uit Gouda en pas enthousiast over de-sportrusten-aanpak. Op 1 november j.l. ben ik gestart met het 100 dagen programma. Voorheen heb ik me vooral op de snelle, kortere afstand 5K gefocust en kwam autodidact niet verder dan 4:52 min/km. Maar nu met minder oefenen en meer ademrusten, durf ik onder aanmoediging van Koen en Maarten, met max. 14K oefenafstand, de angst te overwinnen voor die o zo grote MARATHON! Een keer zal de eerste zijn, en ik heb me van de week ingeschreven, jawel.
Mijn plan is op 9 april 2017 voor het eerst de Marathon te lopen, en juist die vlak bij mijn woonplaats Gouda en in mijn geboorteplaats Rotterdam.
Nu las ik in de agenda dat er daarna op 17 april 2017 in de Haar een allerleukste halve marathon plaats gaat vinden rond het kasteel. Ooooh, daar zou ik dan ook zo graag aan willen meedoen!
Mijn vraag aan ervaren duurzaam lange-afstanden-lopers is of dat wel haalbaar is 8 dagen na een Marathon, of ben ik wellicht wat te overmoedig?
Graag hoor ik hoe je hier tegenover staat en, in het geval, wat je eigen ervaring daarmee is.
Dankjewel.
Halve marathon na Hele?
Halve marathon na Hele?
Laatst gewijzigd door basbuizer op 06 nov 2016, 21:12, 3 keer totaal gewijzigd.
- RunningRob - Sportrusten
Re: Halve marathon na Hele
Hoi Bas,
Dat lijkt me inderdaad iets te overmoedig, ik denk dat je dat zelf ook wel begrijpt als het zover is
Maar aanmoedigen mag altijd!
Overigens lopen er in Rotterdam ook heel wat Sportrusters hoor. Afgelopen jaar waren het er meer dan 100!
Met blijde groet,
Rob
Dat lijkt me inderdaad iets te overmoedig, ik denk dat je dat zelf ook wel begrijpt als het zover is
Maar aanmoedigen mag altijd!
Overigens lopen er in Rotterdam ook heel wat Sportrusters hoor. Afgelopen jaar waren het er meer dan 100!
Met blijde groet,
Rob