Marathon van Rotterdam, wanneer starten met 100 dagen
-
jos.aikema80033600
Marathon van Rotterdam, wanneer starten met 100 dagen
Ik wil graag voor het eerst een marathon gaan lopen en heb mijn zinnen gezet op die van Rotterdam op 10 april volgend jaar.
Maar wanneer het het nu verstandig om te starten met de 100 dagen? Nu eerst de 100 dagen doen en dan tot 10 april dit bijhouden? Of nu gewoon rustig blijven hardlopen en 100 dagen voor de marathon starten met het schema?
Maar wanneer het het nu verstandig om te starten met de 100 dagen? Nu eerst de 100 dagen doen en dan tot 10 april dit bijhouden? Of nu gewoon rustig blijven hardlopen en 100 dagen voor de marathon starten met het schema?
- RunningRob - Sportrusten
Re: Marathon van Rotterdam, wanneer starten met 100 dagen
Hallo Jos,
Start 100 dagen voor Rotterdam gericht voor de marathon. Ik zou voor die tijd een ander doel stellen, bijvoorbeeld een halve marathon in december / januari en hier met een 100 dagen schema naar toe werken. Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan in aanloop naar Rotterdam en dat is prima bevallen!
Succes!
Met blijde groet,
Rob
Start 100 dagen voor Rotterdam gericht voor de marathon. Ik zou voor die tijd een ander doel stellen, bijvoorbeeld een halve marathon in december / januari en hier met een 100 dagen schema naar toe werken. Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan in aanloop naar Rotterdam en dat is prima bevallen!
Succes!
Met blijde groet,
Rob
-
jos.aikema80033600
Re: Marathon van Rotterdam, wanneer starten met 100 dagen
Dank je wel. Ga me nu eerst richten op Halve Marathon tijdens Linschotenloop (19 dec) en daarna dan het schema ter voorbereiding van Rotterdam.
Ben erg benieuwd!
Ben erg benieuwd!