Hoi,
In het begin van week twee heb ik geprobeerd de volgorde van de trainingen aan te passen. Hierdoor kwam er in week 1 een vijfde training bij en verdween mijn opmerking bij mijn laatste training van week 1.......
Vervolgens was ik in week 2 ziek. Sindsdien heb ik het schema niet meer ingevuld. Ik zou het schema weer willen gaan invullen. Is het mogelijk dat jullie van week twee alsnog een rustweek maken? Schuift het hele schema dan een week op? Dat zou ik wel prettig vinden.
Groeten,
Cynthia
Aanpassen schema lukt niet
- RunningRob - Sportrusten
Re: Aanpassen schema lukt niet
Hoi Cynthia,
Helaas gaat dat niet, we gaan er vanuit dat je in 100 dagen toewerkt naar een evenement, en dat zou betekenen dat je een week te laat klaar zou zijn....
Mocht je nu een langere tijd ziek of geblesseerd zijn kunnen we wel je schema resetten zodat je opnieuw kunt beginnen, of de einddatum aanpassen zodat je naar een ander evenement toewerkt.
Je kunt gewoon het schema oppakken waar je op dit moment staat. Een week pauze is iets waar je je niet druk over hoeft te maken, je wilt tenslotte ook wel eens een keer een weekje op vakantie niets doen..
Met blijde groet,
Rob
Helaas gaat dat niet, we gaan er vanuit dat je in 100 dagen toewerkt naar een evenement, en dat zou betekenen dat je een week te laat klaar zou zijn....
Mocht je nu een langere tijd ziek of geblesseerd zijn kunnen we wel je schema resetten zodat je opnieuw kunt beginnen, of de einddatum aanpassen zodat je naar een ander evenement toewerkt.
Je kunt gewoon het schema oppakken waar je op dit moment staat. Een week pauze is iets waar je je niet druk over hoeft te maken, je wilt tenslotte ook wel eens een keer een weekje op vakantie niets doen..
Met blijde groet,
Rob