Kheb er zin in.
Vandaag ingeschreven voor m'n eerste marathon.
Vandaag ingeschreven voor m'n eerste marathon.
Vandaag ingeschreven voor m'n eerste marathon op 09 Oktober in Eindhoven. Dus nog 173 dagen te gaan en nog 73 tot het 100 dgn schema.
Kheb er zin in.
Kheb er zin in.
Re: Vandaag ingeschreven voor m'n eerste marathon.
Begonnen met een knie blessure en nu dus al in week 4 van het schema. Hopelijk vanaf morgen blessure vrij als nog verder met het schema in de hoop dat het nog goed gaat komen met de marathon op 9oktober. 
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Michel,
Is je knieblessure een hardloopblessure?
met blijde groet,
Rob
met blijde groet,
Rob
-
ariedejager
Succes met de voorbereiding. Ik ga in Eindhoven ook mijn eerste marathon lopen. Het schema bevalt mij prima. Ik ben inmiddels gewend aan het (lage) tempo, maar heb wel na iedere training echt lekker ontspannen gelopen.
Ja heb hem denk geforceerd met harder lopen.RunningRob - Sportrusten schreef:Hoi Michel,
met blijde groet,
Rob
Geïrriteerd bij m'n knieschijf ben ook vooral bezig de overige spieren sterker te maken.
Loop eigenlijk al een jaar of 5 zonder problemen en nu net voor dat ik ging beginnen aan het schema begonnen de klachten.
- RunningRob - Sportrusten
Ha Michel,
Kan het zijn dat je op je hak landt met hardlopen? Knieklachten zijn een typische klachten die optreden bij haklanders.
Mocht dit zo zijn probeer op je middenvoet te landen.
Dit gaat het makkelijkst door je loopfreequentie te verhogen (dus je stappen kleiner te maken).
Sterkte en succes net trainen.
met blijde groet,
Rob
Kan het zijn dat je op je hak landt met hardlopen? Knieklachten zijn een typische klachten die optreden bij haklanders.
Mocht dit zo zijn probeer op je middenvoet te landen.
Dit gaat het makkelijkst door je loopfreequentie te verhogen (dus je stappen kleiner te maken).
Sterkte en succes net trainen.
met blijde groet,
Rob