"Moeten" tijdens het rennen.
-
MichielvanVlijmen1
"Moeten" tijdens het rennen.
Volgens mij een probleem dat veel renners hebben. Toch zie ik er geen bericht over in dit forum.
Onder welk onderwerp plaats je het trouwens, ook zoiets. Eerst maar eens onder overig.
Tot nu toe hoor ik het alleen van vrouwelijke renners. Is het daardoor een typisch vrouwenprobleem of praten mannen er gewoon niet over? Enfin.
Vorige week kreeg ik de vraag wat te doen wanneer je onder het rennen opeens hoge nood krijgt. Tsja. Zorg dat je dat niet krijgt. Ga dus niet rennen alvorens wat overbodig gewicht geloost te hebben. Nu is dat makkelijker gezegd dan gedaan want wat wanneer je stoelgang nogal onregelmatig is?
Wie heeft hier tips of ervaringen mee (Norit voor het rennen innemen???).
Michiel
Onder welk onderwerp plaats je het trouwens, ook zoiets. Eerst maar eens onder overig.
Tot nu toe hoor ik het alleen van vrouwelijke renners. Is het daardoor een typisch vrouwenprobleem of praten mannen er gewoon niet over? Enfin.
Vorige week kreeg ik de vraag wat te doen wanneer je onder het rennen opeens hoge nood krijgt. Tsja. Zorg dat je dat niet krijgt. Ga dus niet rennen alvorens wat overbodig gewicht geloost te hebben. Nu is dat makkelijker gezegd dan gedaan want wat wanneer je stoelgang nogal onregelmatig is?
Wie heeft hier tips of ervaringen mee (Norit voor het rennen innemen???).
Michiel
-
sylviawillems
Re: "Moeten" tijdens het rennen.
Hoi Michiel
Gelukkig heb ik hier zelf nooit last van!
Ik zou geen norit gebruiken want dan kan je weer last krijgen van obstipatie.
Wat je eventueel wel kan gebruiken is een microlax clysma, hier mee heb je binnen 5-20 minuten lege darmen.
Ik zou het wel eerst even uitproberen op een dag dat je geen plannen hebt om te kijken hoe je erop reageert.
Hartelijke groet,
Sylvia
Gelukkig heb ik hier zelf nooit last van!
Ik zou geen norit gebruiken want dan kan je weer last krijgen van obstipatie.
Wat je eventueel wel kan gebruiken is een microlax clysma, hier mee heb je binnen 5-20 minuten lege darmen.
Ik zou het wel eerst even uitproberen op een dag dat je geen plannen hebt om te kijken hoe je erop reageert.
Hartelijke groet,
Sylvia
-
MichielvanVlijmen1
Ik ga het doorgeven Sylvia. Dank voor de reply.
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Michiel,
Ik vond nog een leuke blog over dit onderwerp, aan de reacties te zien ben je niet de enige met dit "probleem"
http://tessaijmker.nl/run!/5-vieze-gewo ... ardlopers/
Met blijde groet,
Rob
Ik vond nog een leuke blog over dit onderwerp, aan de reacties te zien ben je niet de enige met dit "probleem"
http://tessaijmker.nl/run!/5-vieze-gewo ... ardlopers/
Met blijde groet,
Rob