ik weet dat er al velen zijn die de lage hartslag niet altijd halen en trager moeten lopen. Dacht met alles te lezen er wel uit te komen,maar wil toch graag iemand zijn opinie aangaande bovenstaand probleem,alleen dat ik helemaal al niet zo hard ga en toch wel wil een redelijke tijd neerzetten bij de marathon van Berlijn.
In Vleuten is het omslagpunt bepaald(175) en hierop is mijn schema gebasseerd.
Dus moest ik Vrijdag ll een intensieve training doen op hartslag 149 voor 7 km. had netjes een warming up gedaan en dan aan de slag. Mijn hartslag was al 157 na warming up wel, en liep op tot 170/167 had 3.17 km in 19 min gelopen ,ben dan maar even gestopt om ademhalingsoefeningen te doen en hartslag naar beneden te krijgen...3 min tot hartslag op 111 was en dan terug lopen.hier een paar pijlpunten 9.11m/km -152bpm 7.52m/km 0154bpm 8.12m/km-165bpm 9.16m/km-168bpm dus helemaal niet snel lopen en constant langer uitademen
heb dus helemaal niet intensief gelopen maar kwam wel op een gemiddelde hartslag van 164 ipv 149.
Moet morgen een training op marathonhartslag van 139bpm voor 12km dat wordt zowat wandelen
Fijne avond iedereen groeten Christine