startdatum wijzigen

Plaats reactie
Lisenka

startdatum wijzigen

Bericht door Lisenka »

Hallo,

Ik heb nog geen tijd gehad om de inspanningstest te doen. Dus kan niet mijn volledige schema zien en dus ook niet mijn startdatum wijzigen. Zouden jullie die op 19 juni kunnen zetten?
Bedankt, Lisenka.
RunningRob - Sportrusten

Re: startdatum wijzigen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Lisenka,

Ik heb Mark gevraagd datum aan te passen. Waarschijnlijk is deze na het weekend verzet.

Met blijde groet, Rob
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Dag Lisenka,

Ik heb je startdatum aangepast naar 19 juni.

Succes en groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
Lisenka

Bericht door Lisenka »

Hi Mark,

Ik zie in mijn totaal overzicht trainingen de eerste twee trainingen niet terug komen. Enig idee hoe dat kan?

Nog een vraagje, ik doe ipv vogeltjes kijken aan running bootcamp, dan maak ik soms geen 5 km maar train ik wel een heleboel nuttige spieren, vul ik dan wel gewoon een uur trainen, 4 km en mijn hartslag in?

Laatste vraag ik ben op 19 juni begonnen om nog wat extra tijd te hebben (ipv precies 100 dagen) ivm mijn vakantie van 3 weken waar ik helaas echt niet kan hardlopen (snif snif!) Maar nu eindigt mijn schema niet op de dag van de marathon ( 9oktober) is daar nog iets aan te doen? Of doe ik de weken die ik gemist heb ik de vakantie dan na de vakantie en schrijf ik het ergens anders op....ofzo...of is er een andere oplossing?

Het gaat trouwens super lekker.....echt een fijne verslaving dat rennen :o)))

Groetjes Lisenka
Lisenka

Bericht door Lisenka »

Die smiley moest heeeeel blij zijn...hahaha :D :D :D :D :D :D

Oh en is het nog een idee (geen idee of dat eenvoudig is) om het systeem zo te maken dat als je iets plaats in de koffiehoek je een melding krijg als er een antwoord is. Jullie antwoorden best snel, maar vorige keer zat ik met smart op antwoord te wachten en bleef ik maar in de buurt van mijn computer.

Groetjes Lisenka
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Dag Lisenka,
Ik zie in mijn totaal overzicht trainingen de eerste twee trainingen niet terug komen. Enig idee hoe dat kan?
Deze trainingen heb je denk ik gedaan voordat ik je startdatum had aangepast?
Nog een vraagje, ik doe ipv vogeltjes kijken aan running bootcamp, dan maak ik soms geen 5 km maar train ik wel een heleboel nuttige spieren, vul ik dan wel gewoon een uur trainen, 4 km en mijn hartslag in?
Vogels kijken doe je in principe zonder hartslagmeter, het gaat erom dat je gewoon lekker loopt. Zo'n bootcamp klinkt wel vrij intensief, of valt dat mee?
Laatste vraag ik ben op 19 juni begonnen om nog wat extra tijd te hebben (ipv precies 100 dagen) ivm mijn vakantie van 3 weken waar ik helaas echt niet kan hardlopen (snif snif!) Maar nu eindigt mijn schema niet op de dag van de marathon ( 9oktober) is daar nog iets aan te doen? Of doe ik de weken die ik gemist heb ik de vakantie dan na de vakantie en schrijf ik het ergens anders op....ofzo...of is er een andere oplossing?
Het beste is om de startdatum aan te houden waarmee de marathon dag 100 is. De inhoud van de e-mails de je krijgt kloppen dan met de week waarin je traint. Er is nu inderdaad geen mogelijkheid om trainingen buiten je 100 dagen in het systeem te zetten. Je zou deze voor jezelf ergens kunnen noteren.
Oh en is het nog een idee (geen idee of dat eenvoudig is) om het systeem zo te maken dat als je iets plaats in de koffiehoek je een melding krijg als er een antwoord is. Jullie antwoorden best snel, maar vorige keer zat ik met smart op antwoord te wachten en bleef ik maar in de buurt van mijn computer.
Dat kan zeker. Helemaal onderaan vind je een optie "Abonneer op dit onderwerp". Je krijgt dan e-mail bij elk nieuw bericht binnen het onderwerp. Je kan dit ook voor een categorie doen binnen de koffiehoek.
Het gaat trouwens super lekker.....echt een fijne verslaving dat rennen
Mooi zo! ;)

Succes!
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
Plaats reactie