Werving believers!!
-
Fitforthejob
Werving believers!!
Ik ben sportmasseur en bij mij op de tafel heb ik veel lopers welke met horten en stoten marathons volbrengen. Ze zijn vlak voor de marathon vaak erg belast door de grote trainingsload en het resultaat valt vaak tegen op het "moment suprême"
Toch verklaarde men mij harstikke voor gek dat ik voor de marathon van Zeeland aan het trainen ben volgens het 14km schema. (ik start binnenkort weer opnieuw omdat ik dat pas 100 dagen voor de marathon zit op 1 oktober)
Er waren zelfs mensen verontwaardigd...
Nu ik ruim 40 dagen verder ben beginnen ze bij te draaien en zelf serieus interesse te tonen. Ze zien hoeveel plezier ik eraan beleef en hoe ik op mijn HR marathon steeds sneller ga lopen en daarna bijna gelijk al hersteld ben.
Dit wilde ik als echte fan even melden!
Ik hoop dat jullie ook present zijn bij de kustmarathon. Denk vooral voor 14km lopers een mooie opsteker met de duinen en strand.
Grr,
Sander
Toch verklaarde men mij harstikke voor gek dat ik voor de marathon van Zeeland aan het trainen ben volgens het 14km schema. (ik start binnenkort weer opnieuw omdat ik dat pas 100 dagen voor de marathon zit op 1 oktober)
Er waren zelfs mensen verontwaardigd...
Nu ik ruim 40 dagen verder ben beginnen ze bij te draaien en zelf serieus interesse te tonen. Ze zien hoeveel plezier ik eraan beleef en hoe ik op mijn HR marathon steeds sneller ga lopen en daarna bijna gelijk al hersteld ben.
Dit wilde ik als echte fan even melden!
Ik hoop dat jullie ook present zijn bij de kustmarathon. Denk vooral voor 14km lopers een mooie opsteker met de duinen en strand.
Grr,
Sander
- RunningRob - Sportrusten
Re: Werving believers!!
Hoi Sander,
Dank voor je bericht. Succes met de voorbereiding, ik weet zeker dat er meer Sportrusters meedoen!
Met blijde groet,
Rob
Dank voor je bericht. Succes met de voorbereiding, ik weet zeker dat er meer Sportrusters meedoen!
Met blijde groet,
Rob
-
Koen - Sportrusten
Re: Werving believers!!
Mooi bericht Sander. Hoe gaat het nu? Ben benieuwd. Trainse en groet Koen.