Marathon Rotjeknor
Re: Marathon Rotjeknor
Netjes WJ, prima tempo om onder de 3.40 uit te kunnen komen!
De trainingen op marathon tempo / hartslag begon ik vorige maand rond 5.15, dat gaat nu richting 5.05.
De 10k voluit kwamen uit op 4.25. Wat is jouw 10 tempo volle bak?
Gr Reinier
De trainingen op marathon tempo / hartslag begon ik vorige maand rond 5.15, dat gaat nu richting 5.05.
De 10k voluit kwamen uit op 4.25. Wat is jouw 10 tempo volle bak?
Gr Reinier
Recent geen 10 gelopen, aangezien het mijn 3e sportrusten marathon is, skip ik dit totdat er een mooi loopje van 10 in de buurt is. maar op 8.9 km zit ik ook rond de 4.25.
gr wj
gr wj
Marathonhartslag nu rond de 4:45/km, daar gaan hopelijk nog een paar secondes van af, stuk of vijf. Mik op 3:30, maar mik vooral op lekker lopen.
De spanning loopt op, nog maar 3 weken te gaan!
Ik zit goed op schema (van de 407km gepland tot nu toe, 390 gelopen).
Alleen door een hamstring pijntje begin maart een weekje rustig aan gedaan.
Tempo van de trainingen is goed, hartslag in orde, ben goed uitgerust, weinig pijntjes ...
Hoe staan andere lopers er voor?
Succes!
Ik zit goed op schema (van de 407km gepland tot nu toe, 390 gelopen).
Alleen door een hamstring pijntje begin maart een weekje rustig aan gedaan.
Tempo van de trainingen is goed, hartslag in orde, ben goed uitgerust, weinig pijntjes ...
Hoe staan andere lopers er voor?
Succes!
Ook hier gaat ie prima! Ik heb wel het idee dat ik te snel loop op mijn marathonhartslag, maar ik ga gewoon de eerste 21 km op ong. hetzelfde tempo lopen als afgelopen oktober in eindhoven en dan zien we wel hoe het gaat. Ik heb er wederom veel vertrouwen in en hoop een mooie marathon te lopen met lekker weer en niet al te veel wind!
Wj
Wj