Van hele naar halve naar 30k
-
Mariëlle Spaans
Van hele naar halve naar 30k
Hoihoi, ik heb met heel veel plezier (ja ècht ook met het beren weer dat het was) de Berenloop (hele marathon) gelopen op Terschelling met het sportrusten 100dagen schema, ook de 100 dagen ernaartoe heb ik als een feestje ervaren. Nu ga ik de halve van Egmond lopen in januari (dit is voor mij een "thuiswedstrijd") en dan in de 30K groet uit Schoorl in februari. Hoe pak ik dit aan. Ik merk dat ik mijn schema mis... 
- RunningRob - Sportrusten
Re: Van hele naar halve naar 30k
Hoi Mariëlle,
Gefeliciteerd met je prestatie! Super gedaan! Hulde!
Als je niet voor een specifiek doel traint kun je het volgende schema handhaven:
- 1 keer vogels kijken
- 1 of 2 keer in zone D2
- 1 keer in zone D3 of interval
Voor de afstanden kun je hetzelfde houden als de laatste weken van je schema.
Als je een abbonement hebt zou je ook het schema van de halve kunnen instellen met als einddatum Schoorl. Let er wel even op dat je oude schema dan wordt gewist. Als je de gegeven wilt bewaren kun je deze exporteren vanuit "Mijn gegevens"onder het kopje "Schema exporteren"
Blijde groet,
Rob
Gefeliciteerd met je prestatie! Super gedaan! Hulde!
Als je niet voor een specifiek doel traint kun je het volgende schema handhaven:
- 1 keer vogels kijken
- 1 of 2 keer in zone D2
- 1 keer in zone D3 of interval
Voor de afstanden kun je hetzelfde houden als de laatste weken van je schema.
Als je een abbonement hebt zou je ook het schema van de halve kunnen instellen met als einddatum Schoorl. Let er wel even op dat je oude schema dan wordt gewist. Als je de gegeven wilt bewaren kun je deze exporteren vanuit "Mijn gegevens"onder het kopje "Schema exporteren"
Blijde groet,
Rob
-
Mariëlle Spaans
Re: Van hele naar halve naar 30k
Dank je!