na lange duurloop wel of nietbvolgende week 10k voluit

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
nikkiemeijers

na lange duurloop wel of nietbvolgende week 10k voluit

Bericht door nikkiemeijers »

Hoi Rob,
Heb vandaag de 30km in Schoorl - duin op duin af met natte sneeuw en tegenwind gelopen. ( hartslag van sportrusten wel aangehouden alleen de laatste 10km op marathon hartslag gaan lopen). en raad..... niks moe en denk ik :D sneller geworden. Yoehoe sportrusten. :!:
Maar nu een vraag, kan ik nu volgende week virjdag beter wél of beter niet de 10km voluit doen om het schema aan te passen?
Ik heb het idee dat ik eigenlijk wat omhoog zou kunnen in hartslag schema namelijk.

gelopen dvandaag: 3.17 uur over de 30km in pokke weer met 690 hoogtemeters en allerminst tot het gaatje gegaan.
Jullie voorspelling van 5 uur over de marathon met mijn schema van Sportrusten lijkt daarmee niet te stroken. Ook mijn eerdere recente marathontijden tssen 4.35 en 4,45 wijzen op een ander schema.
Ik zou graag onder de 4:30 in Rotterdam lopen. Maar hoe moet ik dan verder nu met sportrusten? :?:

met opgewekte groet,

Nikkie
RunningRob - Sportrusten

Re: na lange duurloop wel of nietbvolgende week 10k voluit

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hallo Nikkie,

Als je het gevoel hebt dat je sneller kan dan zou ik de 10km voluit zeker doen.

Ik proef uit je bericht dat je bang bent dat je niet volledig hersteld bent a.s. vrijdag. Tegelijk geef je aan dat je niet moe voelt. Dus als je dat gevoel vandaag (15-2) nog steeds hebt en je rusthartslag is ook in orde dan maak ik me geen zorgen.

Laat dan even weten hoe het gegaan is, dan kijken we nog even naar de eindtijd voorspelling.

met blijde groet,

Rob
Plaats reactie