Trainingen wisselen?

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Alina Bijzitter

Trainingen wisselen?

Bericht door Alina Bijzitter »

Beste Koen,

In het schema zitten vaak langere afstanden doordeweeks en ik merk dat mij daar de tijd vaak voor ontbreekt. Dan wissel ik een kortere afstand op zondag bijvoorbeeld met de training van woensdag. Nu vraag ik me alleen af of dit problemen gaat geven, want er zal een zeker volgorde en opbouw in zitten. Of is het niet erg om deze wisseling zo nu en dan toe te passen als je de 4 trainingen maar in diezelfde week doet ?

Dank alvast en hele fijne dag 😃

Vriendelijke groet, Alina
RunningRob - Sportrusten

Re: Trainingen wisselen?

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Alina,

Het is geen probleem om de trainingen binnen een week om te draaien.

Je kunt, als je vaak dezelfde dagen omdraait, dit ook in je schema doen door de standaard weekindeling aan te passen.
Kijk hiervoor onder "Mijn gegevens" en dan onder het kopje "Standaard week indeling".

Blijde groet,
Rob
Alina Bijzitter

Re: Trainingen wisselen?

Bericht door Alina Bijzitter »

Dag Rob,

Bedankt voor je bericht! Erg fijn dat het geen probleem is. Ik wissel niet het hele schema, maar zal af en toe dat wel moeten met trainingen ivm tijd. Dan weet ik dat t ook gewoon kan!

Vol vertrouwen voorwaarts,

Vrolijke groet, Alina

Ps vandaag mijn 10km voluit was een succes, bijna zo snel als jij eerder had voorspeld (57:53) dus heel erg happy :) wel lag mijn gemiddelde hartslag nog niet op het omslagpunt (171 ipv 182) dus weet niet of er dan nog iets bij moet worden gestuurd …
Plaats reactie