Hallo,
Binnenkort (week 22-2) ga ik van start met het schema om op 4 juni de Slachtemarathon te lopen. Naast hardlopen doe ik ook aan boksen. Op maandag en donderdag ben ik twee avonden intensief aan het boksen.
Is het raadzaam om het schema exact aan te houden? Of moet ik de looptrainingen aanpassen? En is boksen goed te combineren met hardlopen?
Ik loop regelmatig, conditie is goed, mijn record op 10 km is 42 minuten. Heb 4 x halve marathon gelopen (1.35), nog geen marathon. In rustig tempo loop ik de 10 km in 50 minuten.
Alvast bedankt voor de reactie.
Bokstraining i.c.m schema
- RunningRob - Sportrusten
Re: Bokstraining i.c.m schema
Hallo,
Hardlopen en boksen lijken me prima te combineren. Je kunt "vogels kijken" laten vervallen en op deze dag gaan boksen.
De drie loopdagen die dan overblijven zou ik zo indelen dat je niet twee dagen achter elkaar loopt.
met blijde groet,
Rob
Hardlopen en boksen lijken me prima te combineren. Je kunt "vogels kijken" laten vervallen en op deze dag gaan boksen.
De drie loopdagen die dan overblijven zou ik zo indelen dat je niet twee dagen achter elkaar loopt.
met blijde groet,
Rob
Re: Bokstraining i.c.m schema
Hallo Rob,
Bedankt voor je advies, top! Ik ga ermee aan de slag. Ik zal mijn ervaring delen straks.
gr. Gert
Bedankt voor je advies, top! Ik ga ermee aan de slag. Ik zal mijn ervaring delen straks.
gr. Gert