Beste Sportruster,
Het schema uit het boek wijkt af van het schema dat ik online krijg. Welk schema kan ik het beste aanhouden? Via het boek had ik op zondag een lange loop en online een kortere intensieve loop. Ik ben aan het trainen voor de marathon van New York.
Alvast bedankt!
Sonja
Schema boek vs schema online
- RunningRob - Sportrusten
Re: Schema boek vs schema online
Hoi Sonja,
Bij het online schema ben je vrij je week in te delen, dus op welke dag je welke training doe (zie in je dashboard bij "Standaard weekindeling").
Verder train je online in meerdere zones, in het boek wordt 1 (halve) marathonhartslag genoemd. Dit is allemaal om het boek niet te complex te maken.
Ik zou dus gewoon het online schema aanhouden, dan hoef je minder zelf te puzzelen en kun je je voorkeuren gewoon aangeven
Blijde groet,
Rob
Bij het online schema ben je vrij je week in te delen, dus op welke dag je welke training doe (zie in je dashboard bij "Standaard weekindeling").
Verder train je online in meerdere zones, in het boek wordt 1 (halve) marathonhartslag genoemd. Dit is allemaal om het boek niet te complex te maken.
Ik zou dus gewoon het online schema aanhouden, dan hoef je minder zelf te puzzelen en kun je je voorkeuren gewoon aangeven
Blijde groet,
Rob