100 dagen schema invullen
-
Mariëlle Spaans
100 dagen schema invullen
Ik ben begonnen met het 100 dagenschema. Met het invoeren van mijn schema vraag ik me af welke gegevens ik het beste kan invoeren. De hele training inclusief in en uit lopen of alleen de 6km die ik vandaag volgens schema moest lopen. Totaal heb ik 9 km gelopen en mijn gemiddelde hartslag is dan ook lager dan in het trainingsschema wordt aangegeven. Binnen de 6 km heb ik wel het goede gemiddelde aangehouden. Denkt ik nu te moeilijk?

- RunningRob - Sportrusten
Re: 100 dagen schema invullen
Hoi Mariëlle,
Ik vul meestal 3 fases in in mijn hartslagmeter. Dus inlopen, kerntraining, uitlopen. Dat vind ik het makkelijkst. Dan start ik mijn hartslagmeter als ik de deur uit stap en zet hem weer uit als ik thuis kom.
Maar ik ken ook lopers die alleen de kerntraining invul en dus zonder hartslag te meten inlopen en uitlopen. Het is maar net wat je zelf het prettigst vindt
Blijde groet,
Rob
Ik vul meestal 3 fases in in mijn hartslagmeter. Dus inlopen, kerntraining, uitlopen. Dat vind ik het makkelijkst. Dan start ik mijn hartslagmeter als ik de deur uit stap en zet hem weer uit als ik thuis kom.
Maar ik ken ook lopers die alleen de kerntraining invul en dus zonder hartslag te meten inlopen en uitlopen. Het is maar net wat je zelf het prettigst vindt
Blijde groet,
Rob