Ziek
-
Marique Snoek
Ziek
Helaas ziek geworden , de een na laatste week voor de halve marathon. Is t handig in de laatste week nog iets extra’s te doen of niet?
Ik ben inmiddels 2 dagen koortsvrij en had geen Corona.
Ik ben inmiddels 2 dagen koortsvrij en had geen Corona.
- RunningRob - Sportrusten
Re: Ziek
Hoi Marique,
Rust goed uit, dat is het belangrijkste. Je kunt eventueel een rondje gaan vogels kijken om te lijf toch een beetje te prikkelen.
Succes!
Rob
Rust goed uit, dat is het belangrijkste. Je kunt eventueel een rondje gaan vogels kijken om te lijf toch een beetje te prikkelen.
Succes!
Rob
-
Marique Snoek
Doe ik, en duimen dat ik 31 juli lekker zal lopen
-
Marique Snoek
Helaas is t m niet geworden vandaag. Hartslag ver boven m’n omslagpunt, zo’n 10 km lang op een voor mij normaal tempo.. Ademhalingsoefeningen hielpen niet. Alles ging totaal anders dan hoe m’n trainingen verliepen. Na 10 km uitgestapt
Denk dat ik nog niet hersteld was.
Denk dat ik nog niet hersteld was.
Wat vervelend voor je! Het is mijn ervaring dat het echt wel even duurt voordat je weer helemaal de oude bent na ziekte. Voor het dagelijks leven merk je dat niet. Wel bij het hardlopen.
Misschien op korte (of iets langere) termijn een andere halve gaan lopen? Dit is wel heel jammer.
Misschien op korte (of iets langere) termijn een andere halve gaan lopen? Dit is wel heel jammer.
-
Marique Snoek
Ja dacht ik ook aan, ik wil t zeker nog een keer proberen, dank voor je berichtje
- RunningRob - Sportrusten
Jammer dat het zo gelopen is, volgende keer beter!
Rob.
Rob.