Marathon Enschede 2022 uitgelopen

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Jordi Berens

Marathon Enschede 2022 uitgelopen

Bericht door Jordi Berens »

Klein verslagje van mijn 1e marathon in Enschede van gisteren 24-4-2022

ik begon al met een te hoge hartslag waarop ik mijn tempo heb aangepast. Maar ook met een mindere tempo ik kreeg hem niet naar beneden.

Vorige week nog 14 km gelopen met hartslag 142 en tempo 5:40 / km
nu liep ik 6:40 / km en was mijn hartslag rond de 155. spanning? iets onder de leden? Ik weet het niet

wat ik ook probeerde ik kreeg mijn hartslag niet naar beneden. het enige wat ik me kan bedenken is de temperatuur. Ik heb altijd veel moeite om met wat hogere temperaturen te lopen. Ik ben vrij zwaar en zweet veel en ik merk dat dat mijn accu vrij snel leeg trekt en ook iets doet met mijn hartslag.

Ik had besloten om bij elke waterpost wel even wat te drinken, ook om bovenstaande. En had wat gelletjes meegenomen.

Tot km 26 ging het goed maar merkte dat mijn energie weer wat weg ebte en besloot een gelletje te nemen. En toen ineens ging het lichtje bijna uit. Ik ben een stukje van de film kwijt en voelde me echt zwaar kloten en vroeg me hardop af of ik niet uit moest stappen om een EHBO post op te zoeken. Na even te hebben gewandeld en wat water te hebben gedronken de moed weer wat terug gekregen en ben ik verder gaan lopen maar kon er geen fatsoenlijke tijden meer uitkrijgen en de laatste km waren puur op karakter.

wel uitgelopen, makkelijk ging het niet, maar uiteindelijk wel trots. Over mijn tijd van 4 uur en 50 minuten ga ik het maar niet hebben.
Bijlagen
Marathon Enschede 2022.JPG
Marathon Enschede 2022.JPG (119.76 KiB) 276 keer bekeken
Joost Vandenweghe

Re: Marathon Enschede 2022 uitgelopen

Bericht door Joost Vandenweghe »

Hele knappe prestatie, Jordi !
Proficiat & welcome to the club of human penguins :-)
RunningRob - Sportrusten

Re: Marathon Enschede 2022 uitgelopen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Jordi,

Gefeliciteerd met je prestatie! Ondanks dat het niet helemaal naar wens ging toch mooi uitgelopen! :)
Hulde!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie