Stoppen schema
Stoppen schema
Helaas, helaas, weer geblesseerd. Ben nu een week gestopt in de hoop dat het zou verbeteren, maar helaas. Ik moet opgeven, nu gelukkig niet 3 weken voor de marathon Rotterdam maar nog redelijk in het begin. Nu eerst rust houden en pas weer starten als ik echt pijnvrij ben. Hoop dat ik volgend jaar het schema weer kan gaan opstarten. Kan ik het schema dan weer gebruiken?
Iedereen succes met zijn/haar voorbereidingen!
Groetjes Nancy
Iedereen succes met zijn/haar voorbereidingen!
Groetjes Nancy
Re: Stoppen schema
Wat ontzettend zuur Nancy. Wel een verstandige keuze om te stoppen met trainen. Ik wens je een spoedig herstel toe en dat je maar snel weer mag genieten van het lopen. Sportieve groet, Evelyn
-
Maartje Claessens
Dank je wel, en ik hoop dat je snel weer kunt lopen en weer starten met het schema!
Groet, Maartje
Groet, Maartje
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Nancy,
Je kunt het schema opnieuw opstarten door de eind of begin datum aan te passen. Als je geen abonnement hebt kun je dit doen totdat het schema verloopt, dus voor de dag van de marathon zelf. Dus je kan nu alvast de datum aanpassen.
Wat is de oorzaak van je blessure? Als dit niet duidelijk is zou ik toch even bij een fysio of een sporttrainer te rade gaan. Blessure kan ook veroorzaakt worden door een foutje in je techniek en het zou prettig zijn als dit opgelost kan worden om te voorkomen dat je weer geblesseerd raakt.
Sterkte met herstel!
Rob
Je kunt het schema opnieuw opstarten door de eind of begin datum aan te passen. Als je geen abonnement hebt kun je dit doen totdat het schema verloopt, dus voor de dag van de marathon zelf. Dus je kan nu alvast de datum aanpassen.
Wat is de oorzaak van je blessure? Als dit niet duidelijk is zou ik toch even bij een fysio of een sporttrainer te rade gaan. Blessure kan ook veroorzaakt worden door een foutje in je techniek en het zou prettig zijn als dit opgelost kan worden om te voorkomen dat je weer geblesseerd raakt.
Sterkte met herstel!
Rob
Hallo Rob
Ik hen al langdurig onder behandeling bij de fysio, helaas nog steeds niet pijnvrij, al gaat het nu wel beter. Volgende week heb ik een afspraak bij een osteopaat, hopelijk geeft dit meer uitsluitsel en verbetering. Denk alleen dat Rotterdam nu te snel dichtbij komt.
Bedankt voor je hulp hierin.
Groetjes Nancy
Ik hen al langdurig onder behandeling bij de fysio, helaas nog steeds niet pijnvrij, al gaat het nu wel beter. Volgende week heb ik een afspraak bij een osteopaat, hopelijk geeft dit meer uitsluitsel en verbetering. Denk alleen dat Rotterdam nu te snel dichtbij komt.
Bedankt voor je hulp hierin.
Groetjes Nancy