Marathon uitgesteld
-
2Rivers ‘22
Marathon uitgesteld
Goedemorgen, mijn marathon is uitgesteld van 6-2 naar 24-4. Wat is een goede methode om bij te blijven, de laatste 4 weken van het schema tot die tijd blijven herhalen? Groet Andries
Re: Marathon uitgesteld
Hoi Andries, wat balen hè, het was al zo dichtbij...
Ik ga mijn schema instellen op de nieuwe datum. Ik heb de laatste tijd wat pijntjes, dus ga wat meer de focus leggen op core stability en spier versterkende oefeningen en vind het niet erg om dan terug te gaan in het schema. Maar dat is wat mij het beste past. Benieuwd wat de expert hierover te zeggen heeft.
Groet,
Talitha
Ik ga mijn schema instellen op de nieuwe datum. Ik heb de laatste tijd wat pijntjes, dus ga wat meer de focus leggen op core stability en spier versterkende oefeningen en vind het niet erg om dan terug te gaan in het schema. Maar dat is wat mij het beste past. Benieuwd wat de expert hierover te zeggen heeft.
Groet,
Talitha
-
2Rivers ‘22
Hoi, ja ik begrijp het allemaal goed maar het is wel balen ja. Ik heb sinds lange tijd eens een keer geen klachten haha. Zal je altijd zien. Voorzichtig met je pijntjes jij, vaak gaat het in de laatste paar weken nog fout als je teveel wil doorzetten, ik denk dat je voor jezelf een goede keus maakt.
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Andries,
2,5 maand is wel erg lang om te herhalen, ik zou ook, zoals Talitha voorstelt, de einddatum aanpassen in het schema.
Je kunt dan wel eventueel je trainingen wat langer doen dan gevraagd (als je het gevoel hebt dat je dan te ver terug gaat in de afstanden) Maar even wat rust brengen in het schema is ook niet verkeerd.
Indien je de trainingsresultaten hebt ingevuld in het schema, en je wilt ze bewaren, maak dan voordat je de datum aanpast even een export, dan kun je ze zelf bewaren. Bij het verschuiven van de datum kan het zijn dat er een aantal trainingsresultaten worden gewist.
Blijde groet,
Rob
2,5 maand is wel erg lang om te herhalen, ik zou ook, zoals Talitha voorstelt, de einddatum aanpassen in het schema.
Je kunt dan wel eventueel je trainingen wat langer doen dan gevraagd (als je het gevoel hebt dat je dan te ver terug gaat in de afstanden) Maar even wat rust brengen in het schema is ook niet verkeerd.
Indien je de trainingsresultaten hebt ingevuld in het schema, en je wilt ze bewaren, maak dan voordat je de datum aanpast even een export, dan kun je ze zelf bewaren. Bij het verschuiven van de datum kan het zijn dat er een aantal trainingsresultaten worden gewist.
Blijde groet,
Rob
-
2Rivers ‘22
Dank voor jullie reactie, ik heb de datum aangepast en ga weer vrolijk verder 
... eens met alles, en als mijn lijf het toelaat, ga ik ook juist proberen om wat sneller te worden. Dus eerst rust nemen en dan de kortere trainingen wat vaker inzetten voor interval. Sterker en sneller worden zonder over te belasten, dat wordt de uitdaging.
Rob, dank voor je reactie.
Andries, train ze!
Groet,
Talitha
Rob, dank voor je reactie.
Andries, train ze!
Groet,
Talitha