hoihoi,
morgen loop ik een 25 km loopje, vind het heel erg spannend hoe het gaat. Wil mijn marathon hartslag aanhouden, mooie test.
Maar hoe pas ik dit in mijn schema. Moest er vandaag 11 op marathontempo/hartslag, maar die heb ik overgeslagen voor morgen. Nu zou ik er zondag 7 doen op een hogere hartslag; mijn idee is eigenlijk om deze te vervangen door vogels kijken en die 7 km op mijn vogeldagje op woensdag te doen. Of kan ik de loop van zondag ook gewoon laten varen?
Graag advies of dit de juiste denkwijze is.
groet Marjolijn
25 km loop inpassen in schema
- RunningRob - Sportrusten
Re: 25 km loop inpassen in schema
Hoi Marjolijn,
Ik zou zondag lekker gaan vogeltjes kijken, maar je mag deze ook laten varen. En voor de rest gewoon je schema weer volgen, dus woensdag gewoon vogels kijken want anders zou je twee intensievere trainingen achter elkaar lopen en dat is wat in tegenspraak met sportrusten filosofie.
Sterkte en succes!
Rob
Ik zou zondag lekker gaan vogeltjes kijken, maar je mag deze ook laten varen. En voor de rest gewoon je schema weer volgen, dus woensdag gewoon vogels kijken want anders zou je twee intensievere trainingen achter elkaar lopen en dat is wat in tegenspraak met sportrusten filosofie.
Sterkte en succes!
Rob