Alleen lopen
-
MarionvanEck
Alleen lopen
Ik heb inmiddels 6 marathons gelopen met een traditioneel schema. We trainden dan met een groep via de atletiekvereniging. De 5 marathons van Rotterdam liepen we met z´n drieën of vieren. Dan heb je steun aan elkaar en met een tijd van rond de 4 uur. Prima dus. Nu wil ik sportrusten wel eens proberen. Ik ben inmiddels 5 weken bezig en nu loop ik steeds alleen. Terwijl mijn maatje (van de marathons) dan sneller loopt. Eigenlijk knap ik met sportrusten af op het feit dat ik nu steeds alleen loop.Ik overweeg te stoppen en maar weer "gewoon"te gaan trainen. Hebben meer lopers daar last van?
Re: Alleen lopen
nou je zorgt ervoor dat je maat ook gaat sportrusten!
ik loop nu 2,5 jaar en loop altijd alleen, kan gaan wanneer ik wil en kan zelf kiezen waar en hoeveel ik loop. Ik zou zelf niet anders willen! En als je echt op je marathonhartslag wilt lopen, moet het wel heel toevallig zijn dat je maatje dezelfde snelheid heeft. Of ga je weer voor de 4 uur?
Na mijn overstap op sportrusten liep ik 17 minuten sneller!
succes! gr Wibe Jan
ik loop nu 2,5 jaar en loop altijd alleen, kan gaan wanneer ik wil en kan zelf kiezen waar en hoeveel ik loop. Ik zou zelf niet anders willen! En als je echt op je marathonhartslag wilt lopen, moet het wel heel toevallig zijn dat je maatje dezelfde snelheid heeft. Of ga je weer voor de 4 uur?
Na mijn overstap op sportrusten liep ik 17 minuten sneller!
succes! gr Wibe Jan
-
MarionvanEck
Bedankt voor je reactie. Lopen is een individuele sport maar ik vind het gezelliger met anderen. Train jij met je marathonhartslag ook veel langzamer dan je gewend bent? Ik heb het gevoel dat ik loop te sloffen.
In de meeste schema's train je op verschillende snelheden, kun je niet een van de andere trainingen samen doen?
Of kan je trainingsmaatje niet een van de trainingen op jouw tempo doen?
Of kan je trainingsmaatje niet een van de trainingen op jouw tempo doen?
-
MarionvanEck
Bedankt voor je reactie. Ja dat kan wel. Tijdens de marathon werkt dat niet, denk ik. En dan is 42.195 wel heel erg lang maar ik ben ook nog niet ingeschreven en zoals ik er nu in sta, ga ik hem ook niet lopen en kies de volgende keer weer voor een traditioneel schema. Jij succes gewenst!