Stryd connecten met Garmin Watch

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Antonieke van Gorkum

Stryd connecten met Garmin Watch

Bericht door Antonieke van Gorkum »

Ik ben net gestart met Stryd. Echter... In de app krijg ik 'm niet geconnect met m'n Garmin (forerunner 245 music).
Het account van Garmin en Strava kan ik in de app vinden. Stryd gebruikt m'n gegevens van de afgelopen 2 runs met de footpod. Dus de connectie is er, werkt maar hoe krijg ik 'm aan z'n verstand gepraat welke watch ik gebruik? Als ik klik op "set up watch", kom ik bij download Stryd data zones fields. Die heb ik op m'n mobiel (Samsung A10) geïnstalleerd dus dan klik ik op Skip. Dan krijg ik een scherm met how to set up Stryd for Garmin Watches. Als ik klik op Continue floept 'ie meteen naar het startscherm van Set up Watch. Die ronde kan ik tig keer herhalen. Helpt niks. Foon uit en aan helpt o ook niet. Ik Google me suf maar kom er niet uit.
Heeft iemand een idee? Stryd registreert m'n gegevens dus wel via de accounts van Garmin en Strava, op m'n horloge kan ik de vermogenszones ook zien, maar m'n horloge toevoegen lukt nog niet in de app. Of hoeft dat niet?
Op naar de THM
Erik Bogaard

Re: Stryd connecten met Garmin Watch

Bericht door Erik Bogaard »

Beste Antonieke,

De Stryd workout app downloaden via Garmin Connect IQ, Stryd komt dan als apparte activiteit in je horloge te staan.
https://support.stryd.com/hc/en-us/arti ... with-Stryd
succes,
Gr,
Erik
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Antonieke,

Je verbindt je Garmin met de Stryd footpod, dan worden jouw vermogens door Garmin geregistreerd. Dit is blijkbaar gelukt want je ziet je vermogen op je Garmin.

Op de website van Stryd kun je aangeven dat je een Garmin account hebt (https://www.stryd.com/powercenter/settings/connect) en dan haalt Stryd hier de resultaten vandaan, je hoeft dan niet meer de Stryd footpod nog eens te synchroniseren met je app. Je app gebruik je dus alleen maar om de trainingen te bekijken, deze hoeft niet meer te koppelen met je Stryd footpod.

Blijde groet,
Rob
Antonieke van Gorkum

Bericht door Antonieke van Gorkum »

Sorry, beetje late reactie door omstandigheden.
Bedankt!!! voor jullie input.
De gegevens van Stryd kloppen, ik hoef m'n horloge kennelijk niet te koppelen dus dan laat ik het maar zo. Het gaat me om de gegevens 😊
Op naar de THM
Plaats reactie