ik voel me wel fitter en eet maar 2x per dag. toch raar dat ik dan niet afval, ik wandel veel en ga 3x per week joggen. dit is niet motiverend voor me om dat ik te gefocust ben op mijn gewicht.
op de helft
-
nancy kelchtermans
op de helft
hallo, ik zit nu op de helft van programma -5 kg, maar bij mij wil er maar niets af gaan, ik zit nog altijd op 900 grammen na op mijn begin gewicht, van centimeters is er 2 cm vanaf.
ik voel me wel fitter en eet maar 2x per dag. toch raar dat ik dan niet afval, ik wandel veel en ga 3x per week joggen. dit is niet motiverend voor me om dat ik te gefocust ben op mijn gewicht.

- Janneke - Sportrusten
Re: op de helft
Hey hallo Nancy,
we hebben al even contact gehad via een privébericht op Facebook of Instagram.
Je gaat terug naar 3 maaltijden per dag om je lijf eerst te laten wennen aan het verbranden van vetten en als dat een maand goed gaat, kun je overstappen naar 2 maaltijden per dag. De stap van veel eetmomenten per dag naar 2 eetmomenten per dag is té groot en een vorm van stress voor je lijf. je lijf gaat dan in spaarstand en je komt niet tot het kwijtraken van kilo's.
Veel succes. Laat je over een week horen hoe het gaat?
Groetjes, Janneke
we hebben al even contact gehad via een privébericht op Facebook of Instagram.
Je gaat terug naar 3 maaltijden per dag om je lijf eerst te laten wennen aan het verbranden van vetten en als dat een maand goed gaat, kun je overstappen naar 2 maaltijden per dag. De stap van veel eetmomenten per dag naar 2 eetmomenten per dag is té groot en een vorm van stress voor je lijf. je lijf gaat dan in spaarstand en je komt niet tot het kwijtraken van kilo's.
Veel succes. Laat je over een week horen hoe het gaat?
Groetjes, Janneke