Advies hartloophorloge of gezondheidstracker

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
marrit wunderink

Advies hartloophorloge of gezondheidstracker

Bericht door marrit wunderink »

Hoi, ik loop een half jaar ongeveer 2 a 3 x per week, 7/8 km. Wat heb ik nodig voor tools om hartslag, km, etc inzichtelijk te krijgen, lukt dit met een mobiele telefoon en welke app gebruik ik dan? Ik heb een Samsung en gebruik ik de app van Samsung Fit. Deze geeft enkel stappen, hartpunten, calorieën en km weer. Ik wil in ieder geval inzicht in hartslag, slapen, bewegen en wil meer en sneller joggen of rennen. Wat heb ik nodig? Dank van deze beginner, groet Marrit
KIGO

Re: Advies hartloophorloge of gezondheidstracker

Bericht door KIGO »

Hoi Marit,
Ik gebruik zelf een fitbit horloge(de versa3), deze zijn in vele verschillende mogelijkheden en prijsklassen.
Maar ben je een echte hardloper dan zijn er horloges die dan meer mogelijkheden hebben op dat gebied.
Je zou ook eens kunnen kijken of je een leuk 2ehands horloge op de kop kan tikken via Marktplaats.
Dan kan je eens ervaren wat het is en weet je wat je mist of juist fijn vind aan een horloge en op punten daarvan op zoek gaat voor een nieuw exemplaar. succes.
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Marrit,

Ik gebruik zelf een Vantage M van Polar, en die kan wat je vraagt.

Verder weet ik dat alle Grit en Vantage modellen van Polar kunnen wat je vraagt, dus continu hartslagregistratie en slaapregistratie.

Wat ik bij Polar erg positief vind is de wijze waarop je je voortgang kunt bijhouden via flow.polar.com. Maar er zijn ongetwijfeld ook andere merken waarbij dit kan.

Blijde groet,
Rob
Laatst gewijzigd door RunningRob - Sportrusten op 19 apr 2021, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
marrit wunderink

Bericht door marrit wunderink »

dank heren! Ik ga op zoek met jullie tips!
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi,

Ik liep tegen deze test aan: niet alleen een mooi vergelijk, er wordt (in de video) ook goed uitgelegd hoe de metingen uitgevoerd worden en waarom het soms fout gaat:
https://tweakers.net/reviews/8668/de-be ... erken.html

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie