Off day
Off day
Wie heeft het niet, een off day of je loopt niet lekker ( sanitaire problemen onderweg
) waardoor je training in het water valt. Normaal loop ik nooit zo strak op schema's en vraag mij nu af hoeverre ik de training moet laten voor wat deze is of nog inplannen moet in dezelfde week? groetjes, Dominique
-
jacquelinemeijers
Re: Off day
hoi allemaal..
hier nog eentje....zucht...
Ik moest volgens het schema (trainen voor halve marathon) zaterdag 7 km lopen
Maar dat viel letterlijk en figuurlijk Zoo in het water...
Regen , hagel, maar ook Zo veel wind....ik heb dan geen grip op mn ademhaling en heb er maar 5 km gelopen , k was echt bek af!!
ik liep gewoon scheef....hoe ik ook liep, t leek wel of de wind overal vandaan kwam...
Nu ook net terug...moest er weer 7 lopen en t ging gewoon weer niet..Wat baal ik hier van...
Hebben jullie misschien tips , hoe ik mn ademhaling rustig krijg met die wind?Ik woon in Zeeland....ben wel wat wind gewend , maar dit is bizar...
ben benieuwd ook of meer van jullie hier last van hebben...
Gr Jacqueline
hier nog eentje....zucht...
Ik moest volgens het schema (trainen voor halve marathon) zaterdag 7 km lopen
Maar dat viel letterlijk en figuurlijk Zoo in het water...
Regen , hagel, maar ook Zo veel wind....ik heb dan geen grip op mn ademhaling en heb er maar 5 km gelopen , k was echt bek af!!
ik liep gewoon scheef....hoe ik ook liep, t leek wel of de wind overal vandaan kwam...
Nu ook net terug...moest er weer 7 lopen en t ging gewoon weer niet..Wat baal ik hier van...
Hebben jullie misschien tips , hoe ik mn ademhaling rustig krijg met die wind?Ik woon in Zeeland....ben wel wat wind gewend , maar dit is bizar...
ben benieuwd ook of meer van jullie hier last van hebben...
Gr Jacqueline
-
Koen - Sportrusten
Re: Off day
Ach. Soms gaat het niet. Blijmoedig je schouders ophalen en op naar de volgende training. Op je hele voorbereiding maakt 7K echt niet zoveel uit.
Trainse en groet, Koen
Trainse en groet, Koen