mijn 100ste dag
-
Patricia van Haestregt
mijn 100ste dag
De 100 dagen zijn voorbij gevlogen.
Ontzettend blij dat ik de 100 dagen sportrusten ben gaan doen. Mijn "probleem" was dat ik heel snel een hoge hartslag had. Heel hoog! ook op korte afstanden.
In het begin was het zoeken, hartslag ging alle kanten op, de laatste 30 dagen ongeveer werd het echt stabiel met als resultaat dat ik mijn 10 KM gisteren heb gelopen met een PR en een lagere gemiddelde hartslag!
Ik kijk uit naar een onderhoudsprogamma voor de 10 km. Voor nu ga ik lekker veel vogels kijken en lopen op wat goed voelt!
Groeten Patricia
Ontzettend blij dat ik de 100 dagen sportrusten ben gaan doen. Mijn "probleem" was dat ik heel snel een hoge hartslag had. Heel hoog! ook op korte afstanden.
In het begin was het zoeken, hartslag ging alle kanten op, de laatste 30 dagen ongeveer werd het echt stabiel met als resultaat dat ik mijn 10 KM gisteren heb gelopen met een PR en een lagere gemiddelde hartslag!
Ik kijk uit naar een onderhoudsprogamma voor de 10 km. Voor nu ga ik lekker veel vogels kijken en lopen op wat goed voelt!
Groeten Patricia
- RunningRob - Sportrusten
Re: mijn 100ste dag
Goed te horen dat het zo goed gaat!
Succes met het vervolg!
Blijde groet,
Rob
Succes met het vervolg!
Blijde groet,
Rob
Re: mijn 100ste dag
Oh Patricia wat super om te lezen en dat geeft mij moed
mijn hartslag is ook elke keer heel hoog en mijn eeuwige struikelblok. Gefeliciteerd met je PR maar vooral ook met lagere hartslag!