Verplaatsen Rotterdam

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
nancy

Verplaatsen Rotterdam

Bericht door nancy »

Waarschijnlijk heeft iedereen het alweer gehoord, Rotterdam is volgend jaar uitgesteld van april naar oktober. Is het mogelijk om het schema weer om te zetten? Hoe kan ik dat zelf doen? Weer balen maar wel een logische beslissing.

Sportieve groet,

Nancy
RunningRob - Sportrusten

Re: Verplaatsen Rotterdam

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Nancy,

Je kunt zelf de begin- of einddatum van je schema aanpassen onder "Mijn gegevens".
Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik het graag!

Blijde groet,
Rob
Chrisvp

Bericht door Chrisvp »

Verplaatsen marathon geldt voor mij ook, virtuele marathondag 100 (Steinhart500marathon in Duitsland) afgelopen weekend dag 100 op zondag: zaterdag lichte koorts, zondag lamlendig en migraine, maandag gewandeld, dinsdag 6 km rustig en vlot eindigen en nu? Voel mij oké. Na komend weekend wil ik een nieuwe poging wagen, maar wat te doen daarvóór? Vandaag woensdag 12 km in marathontempo, vrijdag 12 minuten marathontempo, zondag wederom en dan dinsdag marathondag?

Dit was voor mij al de 3e marathon dit jaar dat werd afgeblazen, maar deze 3e was virtueel nog mogelijk, gelukkig.
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Chrisvp schreef: 11 nov 2020, 01:23 Vandaag woensdag 12 km in marathontempo, vrijdag 12 minuten marathontempo, zondag wederom en dan dinsdag marathondag?
Prima plan!
Succes,

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie