Extra bewegen/trainen
-
hughhulleman
Extra bewegen/trainen
Ik ben zaterdag begonnen met het sportrusten 100 dagen plan. 3 maal sporten en 1 maal vogels kijken per week vind ik soms prima, soms te weinig. Regelmatig heb ik het gevoel, ik wil even gaan lopen, lekker uitzweten, buitenlucht, gewoon lekker ont-stressen. Wat is dan verstandig? Vogels kijken of toch maar weer een aantal km's met Marathon hartslag lopen? Wie geeft mij advies.
Groet, Hugh
Groet, Hugh
-
Maarten - Sportrusten
Re: Extra bewegen/trainen
Ha Hugh,
'Vogels kijken' is dan de beste optie. Lekker rustig lopen en de uitademing blijven verlengen.
Let dan op je rustpols, als die hoger is dan normaal neem je toch een dagje rust.
Succes en blije groet,
Maarten
'Vogels kijken' is dan de beste optie. Lekker rustig lopen en de uitademing blijven verlengen.
Let dan op je rustpols, als die hoger is dan normaal neem je toch een dagje rust.
Succes en blije groet,
Maarten
-
ArjanvanderVelde
Re: Extra bewegen/trainen
Hallo Hugh, ik had al gehoord dat je ook het 14km schema ging volgen, super. Geef het schema even een aantal weken de tijd, je zult merken dat 4x lopen voldoende is, waarbij je ook zult zien dat je snelheid omhoog gaat. En dat alles met een minder kilometers, minder trainingsuren en.....met een lach.
Zoals je wellicht weet heb ik het schema gevolgd voor de Amsterdam Marathon en neem van mij aan Het Werkt!!
Geniet ervan en zet 'm op.
Groet,
Arjan van der Velde
groep 2 AV Spirit
Zoals je wellicht weet heb ik het schema gevolgd voor de Amsterdam Marathon en neem van mij aan Het Werkt!!
Geniet ervan en zet 'm op.
Groet,
Arjan van der Velde
groep 2 AV Spirit