15 km schema
-
Lisette Schraven
15 km schema
Hoi,
Ik ben op dag 3 en gaat prima tot zover(op wat knaagmomenten na die ik vul met handje noten).
Ik loop inmiddels 10 km ieder weekend maar train voor de 7H 15 km, via Nike Running Club.
Na het lezen over lopen in je D2 zone zou het mooi zijn als jullie daar ook een schema voor hebben? is dit er ?
dank je wel, Lisette
Ik ben op dag 3 en gaat prima tot zover(op wat knaagmomenten na die ik vul met handje noten).
Ik loop inmiddels 10 km ieder weekend maar train voor de 7H 15 km, via Nike Running Club.
Na het lezen over lopen in je D2 zone zou het mooi zijn als jullie daar ook een schema voor hebben? is dit er ?
dank je wel, Lisette
- RunningRob - Sportrusten
Re: 15 km schema
Hoi Lisette,
We hebben niet specifiek een schema voor de 15k, maar wat je wel kan doen is het schema voor de halve volgen waarbij je de afstanden iets korter mag maken, of je doet 3 in plaats van 4 trainingen per week. De hartslagen kun je gewoon aanhouden van de halve, die schelen niet veel met de 15k hartslagen.
Blijde groet,
Rob
We hebben niet specifiek een schema voor de 15k, maar wat je wel kan doen is het schema voor de halve volgen waarbij je de afstanden iets korter mag maken, of je doet 3 in plaats van 4 trainingen per week. De hartslagen kun je gewoon aanhouden van de halve, die schelen niet veel met de 15k hartslagen.
Blijde groet,
Rob
-
Lisette Schraven
Hoi Rob, dank je wel voor je uitleg, daar kan ik wat mee!! Ik loop 3 x p/w en dat is haalbaar dus pas nu de km aan. Had t idee dat ik juist die 15 km in de benen moest hebben dus was mezelf eigenlijk kapot aan t lopen, dag erna Total loss .jullie schema in combi met de ademhaling en voeding is hopelijk de uitkomst!
- Janneke - Sportrusten
Veel succes Lisette!
We zijn enorm benieuwd hoe het je zal bevallen.
groetjes Janneke
We zijn enorm benieuwd hoe het je zal bevallen.
groetjes Janneke