Klachten in hand erger dan eerst
-
Renate Peters
Klachten in hand erger dan eerst
Hoi,
Ik heb in 1 hand lichte artrose maar al tijden geen last. Sinds een dag of 6 ineens vrij erg, vanaf een uur of 12 steeds dus als ik nig niet veel gedaan heb en ik moet dan evht een uur of 3 niks doen met die hand.
Kan dat iets met het vasten te maken hebben?
Voor de rest gaat t goed, ik slaap geweldig en ben erg scherp.
Groet,
Renate
Ik heb in 1 hand lichte artrose maar al tijden geen last. Sinds een dag of 6 ineens vrij erg, vanaf een uur of 12 steeds dus als ik nig niet veel gedaan heb en ik moet dan evht een uur of 3 niks doen met die hand.
Kan dat iets met het vasten te maken hebben?
Voor de rest gaat t goed, ik slaap geweldig en ben erg scherp.
Groet,
Renate
Re: Klachten in hand erger dan eerst
Hoi
Ja merkte ook stijve handen en meer spierpijn dan anders na een bootcamp les
Vraag me dan ook wel af is dit een tegenreactie
Gr Rita
Ja merkte ook stijve handen en meer spierpijn dan anders na een bootcamp les
Vraag me dan ook wel af is dit een tegenreactie
Gr Rita
- Janneke - Sportrusten
Goedemorgen Renate,
Goed dat je even een bericht stuurt.
Meer last van artrose heb ik nog niet gehoord en ik heb er zelf geen antwoord op.
Ik heb zelf reuma en merk dat dit een beetje beter gaat.
Ik ga je vraag even voorleggen aan Brenda en Marieke; of er een verband kan zijn.
Rita: spierpijn kan zeker aan het begin wat sterker voelen ja! Dat komt doordat je lijf nog moet wennen aan de vernieuwde vorm van energie en brandstof. Dat gaat gelukkig over!
Groetjes Janneke
Goed dat je even een bericht stuurt.
Meer last van artrose heb ik nog niet gehoord en ik heb er zelf geen antwoord op.
Ik heb zelf reuma en merk dat dit een beetje beter gaat.
Ik ga je vraag even voorleggen aan Brenda en Marieke; of er een verband kan zijn.
Rita: spierpijn kan zeker aan het begin wat sterker voelen ja! Dat komt doordat je lijf nog moet wennen aan de vernieuwde vorm van energie en brandstof. Dat gaat gelukkig over!
Groetjes Janneke
- Janneke - Sportrusten
De vraag rondom artrose:
Marieke:
Ik kan zo geen relatie zien tussen vasten en artrose. Artrose kan verergeren door overgewicht, ontstekingen en verzuring in het lichaam. Vasten remt juist ontstekingen, dus ik denk niet dat het daar in zit. In verband met verzuring is het in ieder geval goed om voldoende te blijven drinken, 400 gram groente te eten en 2 stuks fruit en eventueel dagelijks een halve uitgeperste citroen in water op te drinken. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op!
Groetjes Janneke
Marieke:
Ik kan zo geen relatie zien tussen vasten en artrose. Artrose kan verergeren door overgewicht, ontstekingen en verzuring in het lichaam. Vasten remt juist ontstekingen, dus ik denk niet dat het daar in zit. In verband met verzuring is het in ieder geval goed om voldoende te blijven drinken, 400 gram groente te eten en 2 stuks fruit en eventueel dagelijks een halve uitgeperste citroen in water op te drinken. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op!
Groetjes Janneke
-
Renate Peters
Ga ik proberen, ik vergeet vaak te drinken...
Dank!
Dank!