Dank

Plaats reactie
Tammo vd Wal

Dank

Bericht door Tammo vd Wal »

Goeiemorgen dames, dank je voor de fantastische begeleiding en de ongelofelijke energie winst..... het lijkt wel of ik over de lopende band vlieg.
Super allemaal en ook heel interessant.
Over autofagie het volgende, hoe vaak denken jullie dat goed is?
1 x per maand bv?

Hartelijke groet
Tammo
Janneke - Sportrusten

Re: Dank

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Wat een fijn bericht!
Die geven we zeker door aan Marieke en Brenda!

Op dag 30 krijg je een filmpje met daarin meer uitleg over hoe je het vasten in je dagelijks leven kunt blijven toevoegen.

Het gaat er vooral om om je lijf flexibel te leren inspelen op momenten, dus afwisselend inzetten werkt erg sterk.
Bv een paar dagen per week en eens in de maand, 2 maanden, 3 maanden een 24 u (of langer) niet eten.

Groetjes Janneke
stigmos

Bericht door stigmos »

Goedemiddag,

Ik ben ook het hele team dankbaar. Wat met het 5 kilo kwijt programma niet lukte is nu wel gelukt. Bijna terug op mijn streefgewicht, nog 2 ons haha. Ik ga dit zeker vervolgen want qua energieniveau zoveel winst en daarbij is het voor mij op deze manier makkelijk om alle verleidingen op de werkvloer te negeren. Nu nog een paar uurtjes en dan haal ik de 24 uur. Morgen een high tea om 14.00 uur maar dat mag af en toe. Wat ik nog wel moeilijk vind om met de diverse programma's tegelijkertijd bezig te zijn. Ademhaling, hartslag, hardlopen, voeding, sociale media dieet en daar komt mediteren nu bij. Iemand tips? Of ben ik gewoon vergeetachtig. Nogmaals dankjulliewel 😀
Hartelijke groet, Saskia

You'll Never RUN Alone
Janneke - Sportrusten

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Erg leuk te horen dat het vasten je zoveel goeds heeft gedaan!
Echt een fijn gevoel he?!

Het zijn veel onderwerpen ja. Ik zie het als een grote gereedschapskist en ik gebruik wat ik nodig lijk te hebben in bepaalde periodes: vroeg opstaan omdat ik extra tijd wil besteden aan een bepaald doel, ademhalingsoefeningen omdat mijn brein alle kanten op schiet enz.

Het hoeft niet allemaal, maar je pakt er altijd dingen uit die voor jou goed werken.

Groetjes Janneke
Plaats reactie