Eerste dag schema
-
astrid.ruis
Eerste dag schema
Mijn schema wil ik graag op maandag laten beginnen maar staat nu op de zaterdag die ik juist wil gebruiken voor de iets langere duurlopen. Hoe kan ik dat veranderen?
Re: Eerste dag schema
Als je naast het weeknummer van je schema gaat staan, staat er een groen icoontje (kalender met een pen erin) Als je daarop klikt kan je de weekindeling veranderen. Ik verander ook mn weekindeling regelmatig. Succes!
- RunningRob - Sportrusten
Nog een aanvulling:
Als je de standaardindeling van de week wilt veranderen kun je dan doen onder "Mijn gegevens" het kopje "Standaard week-indeling"
Blijde groet,
Rob
Als je de standaardindeling van de week wilt veranderen kun je dan doen onder "Mijn gegevens" het kopje "Standaard week-indeling"
Blijde groet,
Rob
-
astrid.ruis
Dank voor je berichtje, ik verander ook wel eens de training maar probleem blijft dat mijn week op zaterdag begint ipv op maandag. Ik kan dat zelf niet veranderen. Ik dacht dat jullie dat misschien konden veranderen?
Hoi Astrid,
Dag 1 van week 1 is de eerste dag van de eerste week. Mijn evenement is op een zaterdag (als het doorgaat....) en daarom begint mijn schema op een vrijdag
En 7 dagen daarna begint dus week 2, die indeling is op dit moment dus niet aan te passen... (Tenzij je de start- of einddatum veranderd, maar dan kom je aan het einde misschien niet goed uit...)
Maar je kunt nog steeds je lange duurlopen op zaterdag zetten hoor, daar ben je geheel vrij in....
Blijde groet,
Rob
Dag 1 van week 1 is de eerste dag van de eerste week. Mijn evenement is op een zaterdag (als het doorgaat....) en daarom begint mijn schema op een vrijdag
En 7 dagen daarna begint dus week 2, die indeling is op dit moment dus niet aan te passen... (Tenzij je de start- of einddatum veranderd, maar dan kom je aan het einde misschien niet goed uit...)
Maar je kunt nog steeds je lange duurlopen op zaterdag zetten hoor, daar ben je geheel vrij in....
Blijde groet,
Rob
-
astrid.ruis
Oké prima verder hoor, ja ik loop altijd op zaterdag ietsje verder dan 5 km. Lekker vogelen. Ik heb mij toch ingeschreven voor de Virtuele halve marathon van Amsterdam. Is mijn eerste dus kan ik dat prima doen!
Leuk! Succes!
Rob
Rob