Moe
-
Rene Ratterman
Moe
Zo een weekje onderweg nu, doe het programma samen met mijn vrouw. Weekend was best pittig, geen koekje, geen snoepje, helemaal niks. Het gaat prima eigenlijk om 12 uur eten half 1 klaar, 18.00 uur eten en kwart voor 7 klaar en dan weer 12 uur eten etc. Echter de energie... zowel mijn vrouw als ikzelf zijn doodmoe elke keer... zelfs lusteloos en niet van de honger. Enig idee waar dit vandaan komt?
Re: Moe
Hoy Rene, Wat jammer dat je dat moe gevoel niet kwijt raakt. Bij mij kreeg ik het onder controle door net iets intensiefs te gaan doen als ik moeheid voelde zoals in de tuin werken of hardlopen etc.Rene Ratterman schreef: ↑07 sep 2020, 18:02 Zo een weekje onderweg nu, doe het programma samen met mijn vrouw. Weekend was best pittig, geen koekje, geen snoepje, helemaal niks. Het gaat prima eigenlijk om 12 uur eten half 1 klaar, 18.00 uur eten en kwart voor 7 klaar en dan weer 12 uur eten etc. Echter de energie... zowel mijn vrouw als ikzelf zijn doodmoe elke keer... zelfs lusteloos en niet van de honger. Enig idee waar dit vandaan komt?
-
Rene Ratterman
Dank je Jan! Zeker het proberen waard!
-
Koen - Sportrusten
Ha Rene,
Tip: eet echt voldoende eiwitten en je mag gerust wat koolhydraten eten. Ik weet niet wat je precies eet, maar een beetje extra koolhydraten kan (naast véél groenten) ook wonderen doen.
Houd ons op de hoogte!
Koen
Tip: eet echt voldoende eiwitten en je mag gerust wat koolhydraten eten. Ik weet niet wat je precies eet, maar een beetje extra koolhydraten kan (naast véél groenten) ook wonderen doen.
Houd ons op de hoogte!
Koen