Er is een sportrusten lopersgroep op fb hoorde ik van Janneke. Wordt deze actief gebruikt? Ik lees van meerdere mensen dat ze al langere tijd op toelaten zitten te wachten (ik sinds 4 dgn) Lijkt me wel leuk om verhalen van anderen te lezen/uit te wisselen aangezien de koffiehoek meer op persoonlijke vragen gericht is. Hopelijk wordt er wat leven in die groep geblazen
Sportrusten lopersgroep facebook?
Sportrusten lopersgroep facebook?
Hi allen,
Er is een sportrusten lopersgroep op fb hoorde ik van Janneke. Wordt deze actief gebruikt? Ik lees van meerdere mensen dat ze al langere tijd op toelaten zitten te wachten (ik sinds 4 dgn) Lijkt me wel leuk om verhalen van anderen te lezen/uit te wisselen aangezien de koffiehoek meer op persoonlijke vragen gericht is. Hopelijk wordt er wat leven in die groep geblazen
- RunningRob - Sportrusten
Re: Sportrusten lopersgroep facebook?
Oops, als het goed is ben je geaccepteerd
(iets minder) blijde groet,
Rob
(iets minder) blijde groet,
Rob
Helaas Rob, ik sta nog steeds in de wacht bij de lopersgroep 
- RunningRob - Sportrusten
Kun je jouw Facebook naam even naar Janneke sturen?
Dan kijkt ze er even naar.
Blijde groet,
Rob
Dan kijkt ze er even naar.
Blijde groet,
Rob
Janneke getagd in het 5 kilo programma, overigens mn fb naam is Kirsten Huffelde (voor als dat je zoektocht makkelijker maakt) Dank je wel alvast